Jännitän ihmisiä niin että haluaisin kuolla
Siis ihan oikeasti kuolla, se olisi helpotus. Olen lapsesta asti ollut todella arka. Nyt aikuisena en uskalla elää ja tehdä asioita jännityksen takia. Ei tässä mitään paniikkihäiriötä ole mutta jännitys kuitenkin haittaa arkea valtavasti. Vihaan itseäni kun olen tällainen hiljainen hiiri:(
Kommentit (4)
Mulla on sama juttu. Melkein kuolemanahdistus tulee joka kerta kun pitäisi poistua kotoa. Silti vaan pitäis yrittää työllistyä ja kouluttautua.
Täällä samanlainen tapaus, älä lannistu! Meitä on monia. :)
Kolmoselle samat sanat, lääkärin puheille.
Olen itsekin tosi arka ja ujo, siinä mielessä ihan oikeasti symppaan ja ymmärrän teitä, mutta liika on aina liikaa. Ja siihen jännitykseen saa apua.
-2
Käy lääkärissä. Jos jännitys rajoittaa elämää valtavasti, asialle kannattaa ilman muuta tehdä jotankin.
Äläkä vihaa itseäsi, toiset vaan on arkoja eikä siinä ole mitään pahaa, paitsi tietenkin jos ja kun itse kärsit asiasta.