Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käytätkö isoa vai pientä ruokakauppaa

Vierailija
25.06.2015 |

Ja käytätkö mielialalääkkeitä tai muuta rauhoittavaa? Mielenkiinnolla odotan vastauksia : )

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikokoista. Inhoan ns. hypermarketteja, käyn esim. S-marketissa ja Lidlissä.
.
En käytä mitään psyykenlääkkeitä.

Vierailija
2/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikokoista lidliä ja k kauppaa. En käytä lääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä pieniä. Inhoan myös isoja kauppoja. Käytän mietoa 5 mg serotoniinia.

Vierailija
4/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmat ostokset Prismasta kerran tai kahdesti viikossa, lähi K-marketista täydennystä jos jotain on unohtunut. Ei ole käytetty mielialalääkkeitä. Mielenkiinnolla odottelen minkälaisen päätelmän ap on näiden asioiden suhteen tekemässä.

Vierailija
5/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Market, HalpaHalli joskus K-Market.

Vierailija
6/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn sekä isoissa että pienissä ruokakaupoissa. Mielialalääkkeitä en käytä, mutta saatan yhdellä kauppareissulla käydä kolmessakin kaupassa tekemässä ostoksia ("suosikkirahka sieltä, kana täältä, tarjousraejuusto tuolta" tyylillä), joten ehkä joku lääkitys olisi tarpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:31"]

S-Market, HalpaHalli joskus K-Market.

[/quote]

Siis en käytä mielialalääkkeitä.

Vierailija
8/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Supermarket. En pidä isoista kaupoista, pienemmässä on kaikki tarvittava ja ei tarvitse kävellä kilometritolkulla :D
En käytä lääkkeitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä, tässä lähellä on niitä neljä, isoon kauppaan 30 kilsaa, joten en viitsi vaivautua. Ei lääkityksiä.

Vierailija
10/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Lidlissä ja K-marketissa. Minulla ei ole lääkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pääasiassa Prismassa tai S-Marketissa. Prismasta aina isommat ostokset, mutta S-Marketistakin käyn usein hakemassa jos tarvitsee pelkkää ruokaa/päivittäistavaraa ostaa.

Vierailija
12/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:54"]

Käyn pääasiassa Prismassa tai S-Marketissa. Prismasta aina isommat ostokset, mutta S-Marketistakin käyn usein hakemassa jos tarvitsee pelkkää ruokaa/päivittäistavaraa ostaa.

[/quote]

niin joo ja mielialalääkkeitä en ole ikinä käyttänyt tai edes tarvinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn enimmäkseen ostokset ässämarketista, lääkityksenä lamictal ja ketipinor. Niin ja thyroxin. Vointi hyvä :)

Vierailija
14/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

citymarket 1-2 kertaa viikossa ja muut ostokset netissä. Laiska, mutta ei lääkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidli tai Prisma, muut tuntuvat olevan liian kalliita. Ei ole lääkitystä.

Vierailija
16/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Käyn vähän miten sattuu prismassa, cittarissa, ässässä, km supermarketissa ja lidlissä :) näitä pienemmissä en juuri koskaan.
Ei lääkitystä.

Vierailija
17/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:33"]Sekä että. Käyn vähän miten sattuu prismassa, cittarissa, ässässä, km supermarketissa ja lidlissä :) näitä pienemmissä en juuri koskaan.
Ei lääkitystä.
[/quote]

Siis ei mikään km vaan k-supermarket :D

Vierailija
18/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta kaikki kerralla, vaikka onkin himpun kauempana. Tuossa lähellä s-market, mutta sieltä ei ihan kaikkea saa. Ei ole mitään lääkitystä.

Vierailija
19/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimanissa ja lidlissä. joskus Prismassa ja s-marketissa.

ei lääkkeitä.

Vierailija
20/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun lähellä Minimania ja prismaa niin  niissä käyn isoiksi ne kait lasketaan. En käytä mittään lääkkeit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi