käytätkö isoa vai pientä ruokakauppaa
Ja käytätkö mielialalääkkeitä tai muuta rauhoittavaa? Mielenkiinnolla odotan vastauksia : )
Kommentit (35)
Ketjun ainoa lääkityksellä oleva käy s-marketissa. Joko tästä voi tehdä johtopäätökset ässän asiakkaista?
Käytän isojen ostosten tekoon kerran viikossa Cittaria ja Lidliä. Riippuen tarpeista käyn kerran pari viikossa S-marketissa, joka on 300 metrin päässä kotoa.
En käytä mitään mielialalääkkeitä
Prismasta kaikki kerralla viikoksi eteenpäin, meillä ei ole lääkitystä. Jos joku tarpeellinen loppuu ennen seuraavaa kauppareissua niin lähikaupasta täydennystä.
Lidl, S-market. Pidän enemmän isoista, koska en halua jäädä mieleen, mutta joskus tulee asioitua myös lähikaupassa, joka on K-kauppa. Käytän rauhoittavia.
Käyn sellaisessa lähiruokakaupassa. Ja mitä sieltä ei saa (riittävän epäterveelliset karkit jne.), ostan keskikokoisesta tai isosta K-ketjun kaupasta. En käytä kuvailemiasi lääkkeitä.
Lähikaupat on pieniä, 300 metriä. Niissä käyn aika usein, mutta silloin tällöin isommat ostokset tietoisesti Prismasta tai kun tarttee jotain mitä ei lähikaupasta saa. Mutta Prismaan on 7 km. Työpaikan lähellä on myös K-supermarket, jossa käyn silloin tällöin. En käytä mitään lääkkeitä. Eli käyn aika tasaisesti kaikenkokoisisissa vaihdellen. Kaikille noille on paikkansa, joten toivon että kaikenkokoisia kauppoja löytyy jatkossakin.
Ok. Eli suomalaiset eivät syö masennuslääkkeitä. Varsinkaan äidit.
Heh heh..hauska.Käyn prismassa ja cittarissa.En käytä mieliala lääkkeitä.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:11"]
Ok. Eli suomalaiset eivät syö masennuslääkkeitä. Varsinkaan äidit.
[/quote]
ei ehdi masentua kun pitää hankkia perheelle pöperöä.
Käyn keskisuuressa Äss-kaupassa, lähitienoilla ei ole mega-hyper-Prismaa. Ei lääkitystä.
Ostan pääasiassa ruokapiiristä, kaupoista käytän Lidliä. Ei ole lääkitystä.
Käyn lidlissä. Lääkitsemätön tarkkaavaisuushäiriö löytyy.
Citymarketossa.Olen joka päivä nikn humalassa etten pysy pystyssä.
Isoa Prismaa käytän mutta lääkkeitä en.