Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käytätkö isoa vai pientä ruokakauppaa

Vierailija
25.06.2015 |

Ja käytätkö mielialalääkkeitä tai muuta rauhoittavaa? Mielenkiinnolla odotan vastauksia : )

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoa Prismaa käytän mutta lääkkeitä en.

Vierailija
22/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun ainoa lääkityksellä oleva käy s-marketissa. Joko tästä voi tehdä johtopäätökset ässän asiakkaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän isojen ostosten tekoon kerran viikossa Cittaria ja Lidliä. Riippuen tarpeista käyn kerran pari viikossa S-marketissa, joka on 300 metrin päässä kotoa.

En käytä mitään mielialalääkkeitä

Vierailija
24/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta kaikki kerralla viikoksi eteenpäin, meillä ei ole lääkitystä. Jos joku tarpeellinen loppuu ennen seuraavaa kauppareissua niin lähikaupasta täydennystä.

Vierailija
25/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl, S-market. Pidän enemmän isoista, koska en halua jäädä mieleen, mutta joskus tulee asioitua myös lähikaupassa, joka on K-kauppa. Käytän rauhoittavia.

Vierailija
26/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn sellaisessa lähiruokakaupassa. Ja mitä sieltä ei saa (riittävän epäterveelliset karkit jne.), ostan keskikokoisesta tai isosta K-ketjun kaupasta. En käytä kuvailemiasi lääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupat on pieniä, 300 metriä. Niissä käyn aika usein, mutta silloin tällöin isommat ostokset tietoisesti Prismasta tai kun tarttee jotain mitä ei lähikaupasta saa. Mutta Prismaan on 7 km. Työpaikan lähellä on myös K-supermarket, jossa käyn silloin tällöin. En käytä mitään lääkkeitä. Eli käyn aika tasaisesti kaikenkokoisisissa vaihdellen. Kaikille noille on paikkansa, joten toivon että kaikenkokoisia kauppoja löytyy jatkossakin. 

Vierailija
28/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Eli suomalaiset eivät syö masennuslääkkeitä. Varsinkaan äidit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh..hauska.Käyn prismassa ja cittarissa.En käytä mieliala lääkkeitä.

Vierailija
30/35 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:11"]

Ok. Eli suomalaiset eivät syö masennuslääkkeitä. Varsinkaan äidit.

[/quote]

 

ei ehdi masentua kun pitää hankkia perheelle pöperöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn keskisuuressa Äss-kaupassa, lähitienoilla ei ole mega-hyper-Prismaa. Ei lääkitystä.

Vierailija
32/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan pääasiassa ruokapiiristä, kaupoista käytän Lidliä. Ei ole lääkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lidlissä. Lääkitsemätön tarkkaavaisuushäiriö löytyy.

Vierailija
34/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwa ja Diapam

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketossa.Olen joka päivä nikn humalassa etten pysy pystyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi