käytätkö isoa vai pientä ruokakauppaa
Ja käytätkö mielialalääkkeitä tai muuta rauhoittavaa? Mielenkiinnolla odotan vastauksia : )
Kommentit (35)
Keskikokoista lidliä ja k kauppaa. En käytä lääkkeitä.
Lähinnä pieniä. Inhoan myös isoja kauppoja. Käytän mietoa 5 mg serotoniinia.
Suurimmat ostokset Prismasta kerran tai kahdesti viikossa, lähi K-marketista täydennystä jos jotain on unohtunut. Ei ole käytetty mielialalääkkeitä. Mielenkiinnolla odottelen minkälaisen päätelmän ap on näiden asioiden suhteen tekemässä.
S-Market, HalpaHalli joskus K-Market.
Käyn sekä isoissa että pienissä ruokakaupoissa. Mielialalääkkeitä en käytä, mutta saatan yhdellä kauppareissulla käydä kolmessakin kaupassa tekemässä ostoksia ("suosikkirahka sieltä, kana täältä, tarjousraejuusto tuolta" tyylillä), joten ehkä joku lääkitys olisi tarpeen.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:31"]
S-Market, HalpaHalli joskus K-Market.
[/quote]
Siis en käytä mielialalääkkeitä.
K-Supermarket. En pidä isoista kaupoista, pienemmässä on kaikki tarvittava ja ei tarvitse kävellä kilometritolkulla :D
En käytä lääkkeitä
Pieniä, tässä lähellä on niitä neljä, isoon kauppaan 30 kilsaa, joten en viitsi vaivautua. Ei lääkityksiä.
Käyn Lidlissä ja K-marketissa. Minulla ei ole lääkitystä.
Käyn pääasiassa Prismassa tai S-Marketissa. Prismasta aina isommat ostokset, mutta S-Marketistakin käyn usein hakemassa jos tarvitsee pelkkää ruokaa/päivittäistavaraa ostaa.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:54"]
Käyn pääasiassa Prismassa tai S-Marketissa. Prismasta aina isommat ostokset, mutta S-Marketistakin käyn usein hakemassa jos tarvitsee pelkkää ruokaa/päivittäistavaraa ostaa.
[/quote]
niin joo ja mielialalääkkeitä en ole ikinä käyttänyt tai edes tarvinnut.
Käyn enimmäkseen ostokset ässämarketista, lääkityksenä lamictal ja ketipinor. Niin ja thyroxin. Vointi hyvä :)
citymarket 1-2 kertaa viikossa ja muut ostokset netissä. Laiska, mutta ei lääkitystä.
Lidli tai Prisma, muut tuntuvat olevan liian kalliita. Ei ole lääkitystä.
Sekä että. Käyn vähän miten sattuu prismassa, cittarissa, ässässä, km supermarketissa ja lidlissä :) näitä pienemmissä en juuri koskaan.
Ei lääkitystä.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:33"]Sekä että. Käyn vähän miten sattuu prismassa, cittarissa, ässässä, km supermarketissa ja lidlissä :) näitä pienemmissä en juuri koskaan.
Ei lääkitystä.
[/quote]
Siis ei mikään km vaan k-supermarket :D
Prismasta kaikki kerralla, vaikka onkin himpun kauempana. Tuossa lähellä s-market, mutta sieltä ei ihan kaikkea saa. Ei ole mitään lääkitystä.
Minimanissa ja lidlissä. joskus Prismassa ja s-marketissa.
ei lääkkeitä.
Asun lähellä Minimania ja prismaa niin niissä käyn isoiksi ne kait lasketaan. En käytä mittään lääkkeit.
Keskikokoista. Inhoan ns. hypermarketteja, käyn esim. S-marketissa ja Lidlissä.
.
En käytä mitään psyykenlääkkeitä.