Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin kontrollointi

Vierailija
01.07.2015 |

Olen tässä suunnitellut värjääväni hiukseni uudemman kerran siniseksi, kun blondi hiusvärini alkaa kyllästyttää. Olen siis 16-vuotias ja ennenkin on yhdesti ollut siniset hiukset.

Tässä vain harmittaa äitini suhtautuminen tämmöisiin asioihin.. Kuulma hiukseni näyttivät ihan kamalilta hänen mielestään silloin ja minun tulisi kuulma miettiä että mitä muut ihmiset minusta ajattelevat hiusten värin perusteella. Ja usein saan myös kuulla värjäyksestä mainittaessa, että "unohda tuollaiset hömpötykset ja ala käyttäytymään kuin normaali ihminen ja keskity niihin koulujuttuihin noiden hömpötyksien sijasta."

Ymmärtääkseni vanhempien kuuluisi tukea nuorta olemaan oma itsensä, mutta äitini käytös on kyllä kaukana itsetuntoa nostattavasta ja tukea osoittavasti..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä värjäisi siniseksi. Jos meinaat pidemmällä tähtäimellä pitää sellaista tyyliä, niin saat kyllä varautua työttömyyteen. Ellet sitten rupea tatskaajaksi tai lävistäksi.

Vierailija
2/6 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti äitisi on ihan oikeassa, että kamalalta se näyttää, mutta ne kamalan näköiset kokeilut on osa nuoruutta. Hiusvärit ei onneksi ole pysyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voivoi...

Vierailija
4/6 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa muutettuasi voit ajaa itsesi vaikka kaljuksi ja tatuoida pillun kuvan päänahkaasi.

Vierailija
5/6 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyyh. Kyllä omakin äitini sanoi painavan vastalauseensa minun teiniaikaisista hiusväreistä (mm violetti ja sininen). Mitäs sitten? Kyllä äideilläkin saa mielipiteet olla. Ei ollut kovin suuri ongelma ja värjäsin silti niin kuin halusin.

Vierailija
6/6 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 18:09"]

"unohda tuollaiset hömpötykset ja ala käyttäytymään kuin normaali ihminen ja keskity niihin koulujuttuihin noiden hömpötyksien sijasta." [/quote]

Kuinka vanha äitisi on? 70? Missä vaiheessa ihmiset unohtavat nuoruutensa, ja alkavat puhua samoilla sanoilla ja äänensävyillä kuin omat äitinsä 30 vuotta sitten? Mä olen 45, ja mun puolesta lapseni saavat värjätä hiuksensa sateenkaarenvärisiksi tai ajella kokonaan pois jos haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän