Lue keskustelun säännöt.
Ei kuulunut sitten työpaikoista mitään, voi pettymys.
Kommentit (4)
Sama täälläkin. Työssä viimeksi joulukuussa...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No niin! Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Kyllä se siitä.
Sama täällä, kesä jo pitkällä eikä vieläkään mitään.....