Lue keskustelun säännöt.
Köyhyys on sairauksista pahin
24.06.2015 |
Miksi köyhät ja yksinkertaiset ihmiset polttavat aina tupakkaa? Onneksi tupakka vahingoittaa heitä, siitä minä nautin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla