"Laitamme palautteesi eteenpäin hankintaosastollemme"
Kysyin yhdeltä nettikaupasta sähköpostitse voisko ne ottaa yhden mua kiinnostavan tuotteen valikoimaansa.
Vastasivat faktan että tuotetta ei heillä ole ja sitten tuo: Laitamme palautteesi eteenpäin hankintaosastollemme. Mukavaa päivänjatkoa.
Osaatteko ennustaa, lukea rivien välistä ja arvioida tuon perusteella että tuleeko mun kaipaama tuote ikinä heidän hyllyynsä myyntiin vai onko tuo vain tuollainen heitto että joo me laitetaan palautetta eteenpäin....ja sitten unohtavat koko asian?
Kommentit (6)
"Välitimme toiveesi suoraan roskakoriin. Kiitos kun veit kiireisiltä asiakaspalvelijoiltamme arvokasta työaikaa." Tuota se suomeksi tarkoittaa, ei langan päässä ollutta oikeasti kiinnosta.
Minä välitän aina aspasta palautteen eteenpäin mutta en kysele jokaisen jutun perään ostosta.
Ei muuten ole ihme, että Suomessa on lama, jos asiaksspalvelun asenne on tuo :)
Jos muutkin tuotetta kysyny ja kaupan on kohtuu vaivatonta se valikoimaansa hankkia saattaa se myyntiin ilmestyä. Meneekö siihen viikko ja kuukausi on mahdotonta arvioida kauppaa tuntematta.
Jos haluut sen äkkiä hanki muualta.
En kauhean toiveikkaana odottaisi, että tulisi myyntiin. Itse tilaisin jostain muualta.