Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Natustellaanko teidän perheessä iltaisin coconibsejä?

Vierailija
02.06.2015 |

Ja aamuisin maistellaan chiavanukasta?
Mitä muuta coolia ulkomailta kaukaa tuotua teillä on päivittäisessä ruokavaliossa että olisitte hip ja superfoodhifistelijöitä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala: chiavanukas ja inkamarjat
päivällinen: intiaanisokerissa imelletyt macajuuret
välipala: gojimarjoja
lounas: smoothie missä pakurikääpää, spirulinaa ja kylmäpuristettua kookosöljyä.
meillä on aina näitä.

Vierailija
2/19 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkkipäivänä lapset saavat ruokalusikallisen kaakaonibsejä. vain kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan noita kaakaonibsejä maustamattomaan rahkaan ja esimerkiksi marjoja samaan. Pidän kaakaonibsien mausta, se, kuinka kaakaon/suklaan maku tulee niissä on hyvä, ei liian makea.

Mulla on myös chiasiemeniä mukana sellaisessa kuivattujen hedelmien ja siemenien seoksessa, joita laitan puuron sekaan tai rahkaan. En tiedä, onko terveyteni nyt suuresti niiden avulla parantunut, mutta tuo sekoitus on kivaa vaihtelua sille, mitä syö vaikka puuron tai rahkan kanssa.

Vierailija
4/19 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natustella on typerä sana. Se on NAPOSTELLA!

Vierailija
5/19 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaakaonibsejä päivittäin kreikkalaisen tai turkkilaisen jogurtin kera. Lisäksi esim. banaaniviipaleita ja ripaus kookossokeria, nam. Tavallinen sokeri maistuu pahalle, kun tottuu paljon maukkaampaan kookossokeriin.

Vierailija
6/19 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:17"]karkkipäivänä lapset saavat ruokalusikallisen kaakaonibsejä. vain kerran viikossa.
[/quote]
Miksi pihtailet noin? Kaakaonibsit ovat terveellisiä ja niitä voi käyttää vaikka joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap maistanut chia vanukkaita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
10/19 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei natustella eikä napostella. Meillä syödään niin kuin ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/19 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on ihan hyviä ruokia, vaikka ei olisikaan mitenkään hip tai brassailisi niillä. Nautin raakakaakaosta sekä kookosöljystä jne. ja syön aika ahkerasti lisäravinteitakin (antioksidantteja, spirulinaa jne), mutta en brassaile tuotevalinnoillani reaalimaailmassa kenellekään. Mitäpä niillä brassailemaan, kun on kehittävämpiäkin keskustelunaiheita. :) Periaatteessa itseäni jopa nolottaisi, jos musta tulisi liian trendihörhö vaikutelma tuttujen nähden. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo xD

Vierailija
14/19 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tuodaan Kiinasta ja on täynnä ympäristömyrkkyjä ym. Ei kannata ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha on niin hieoa syödä jostain kaukaa tuotuja ihme ruokia!!! xD

Vierailija
16/19 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:17"]

Natustella on typerä sana. Se on NAPOSTELLA!

[/quote]

Synonyymejä. Miksi haluat köyhdyttää kieltä ja määräillä mitkä samaa tarkoittavista sanoista saavat olla käytössä?

Vierailija
17/19 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hakenut mustikoita lähimetsästä ja pakkasessakin niitä ja muita marjoja on talveksi. Mitä lie nuo teidän nipsikset, mutta jos se että en tunnista edes noita edes tekee minut huonommaksi ihmiseksi niin olkoon niin. Se ja sama.

Vierailija
18/19 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuoda Kiinasta. Toisekseen Puhdistamon tuotteet on ihan huippulaatua. Kotimainen! Kallis ;)

Vierailija
19/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up