Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lapsi haluaa leikkiä " vihaisia" leikkejä? Esim vihaista karhua

Vierailija
04.09.2006 |

vihaista tiikeriä, jne. Kaikki on siis vihaista! Hän haluaa olla vihainen karhu ja minun pitää juosta pakoon.



=)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää... Mun poika leikki aina vihasta leijonaa ja tiikeriäyhessä vaiheessa...kuuluisko ikään vai vaan piirretyistä saanu vaikutteuta???

mua alko jo yhessä vaiheessa ärsyttää ku ei muita leikkejä keksiny... onneksi se on ohi!!!

Vierailija
2/4 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tällaista Peppi Pitkätossumeininkiä, että lapset määrää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan kyllä liian usein, tapa josta olisi päästävä eroon! Mutta en voi toisaalta oikein mitään sille että olen äkkipikainen ja räjähdän aika herkästi.

ap

Vierailija
4/4 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huusin ja raivosin lapsille niin että naapuriin kuulu... mutta sitten kokeilin keskustelua ja se on auttanut... ja lisäsin siihen myös, että olin kiinnostunut mikä lapsella oli...Nykyään en huuda ja raivoa!!! Näin on parempi ja lapset on oppinut juttelemisen jalon taidon...:)