Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kitarisaleikkaus??

Vierailija
19.09.2006 |

tyttömme menee perjantaina,5-vuotias. onko jotain mitä pitäis tietää normaalien sairaalasta tulleiden ohjeiden lisäksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista varata jäätelöä kotiin! Onnea!

Vierailija
2/4 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jas:


muista varata jäätelöä kotiin! Onnea!

silti vähän jännittää,siis äitiä. on eka kerta,kun lapsi menee sairaalaan. lasta ei jännitä,odottaa vaan jätskiä. kauan kestää toipuminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyttö oli pirteä ja hyvävointinen heti herättyää nukutuksesta. Kotona sujui myös hyvin.

Vierailija
4/4 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toipuu nopsaan, kipulääkettä varaat valmiiksi ja annat parina päivänä ennakoivasti niin ei kipu tule päälle.



Muistan tuon jännityksen ensimmäisen kanssa toinen sujui jo rutiinilla. Samalla putkitettiin molmmilta korvat. Siihen loppui kierre jota oli kestänyt liian pitkään.



Ensimmäisen kanssa tuo putkitus tuli automaattisesti kun kyseessä korvalapsi. Toisen kanssa ei olisi automaattisesti putkitettu mutta pyysin koska apu tuli ja luotin että toimii toisellakin.



Tsemppiä äidille ja lapselle.

Kotiin pääsee kun pahoinvointi loppuu (kaikille ei tule) ja pissaaminen sujuu ja syöminen.