Lue keskustelun säännöt.
Raskaus ja lapsi veivät ystävät
29.08.2006 |
Olen kaveripiirissäni ainoa, joka on saanut lapsen. Tämän myötä onkin sitten ystävät loitontuneet, mikä sinänsä ihan ymmärrettävää, kun itse elän perhe-elämää. Joskus vaan harmittaa, että miksi he eivät voi enempää pitää muhun yhetyttä, koska se olen aina minä, joka soittaa tai ehdottaa jotain.
Tosi ystäväthän eivät katoa perheen takia..sanotaan. Mulla kyllä katos melkein kaikki. Harmittaa
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla