Lue keskustelun säännöt.
G: Mille tasolle arvelet korkojen nousun pysähtyvän
04.09.2006 |
a) vuoden 2002 tasolle (n. 4%)
b) vuoden 2000 tasolle (n. 5%) vai
c) vuoden 1995 tasolle (n. 7%)
d) nyt ollaan korkeimmalla tasolla (n. 3,6 %) ja korot kääntyvät vähitellen laskuun
Viitekorkona 12 kk Euribor
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikä tunnu missään ;) sillä kun otimme nykyisen lainamme, kokonaiskorko (12 kk helibor + marginaali) oli 6 % ja silloinkin pärjättiin. Nyt laina selkeästi pienempi eli vaikka korot nousisi tuonne 7-8 prosenttiinkin, ei koskaan enää tule yhtä tiukkaa kuin silloin. Tulotkin kasvaneet selkeästi.