Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mille tasolle arvelet korkojen nousun pysähtyvän

Vierailija
04.09.2006 |

a) vuoden 2002 tasolle (n. 4%)

b) vuoden 2000 tasolle (n. 5%) vai

c) vuoden 1995 tasolle (n. 7%)

d) nyt ollaan korkeimmalla tasolla (n. 3,6 %) ja korot kääntyvät vähitellen laskuun



Viitekorkona 12 kk Euribor

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tunnu missään ;) sillä kun otimme nykyisen lainamme, kokonaiskorko (12 kk helibor + marginaali) oli 6 % ja silloinkin pärjättiin. Nyt laina selkeästi pienempi eli vaikka korot nousisi tuonne 7-8 prosenttiinkin, ei koskaan enää tule yhtä tiukkaa kuin silloin. Tulotkin kasvaneet selkeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi