Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka uskaltaa ottaa riskin, että oma tyttö kuolee kohdaunkaulansyöpään?

Vierailija
13.11.2014 |

Suomessa kuolee joka vuosi kymmeniä naisia kohdunkaulansyöpään. Rokotevastainen hörhö, ehkäpä sinun tyttösi tulee olemaan yksi heistä? Vaikka keino suojautua syövältä olisi ollut olemassa? Silloin mahtaa kaduttaa. Olette vastuuttomia ja typeriä lietsoessanne valheita ja älyttömiä magneettimediahumpuukijuttujanne!!!

TEIDÄN TAKIANNE KOHDUNKAULAN SYÖPÄÄN KUOLEVIEN MÄÄRÄ TULEE OLEMAAN TULEVAISUUDESSAKIN KORKEAMPI KUIN SE OLISI ILMAN VALHEESEEN PERUSTUVAA VOUHOTUSTANNE JA LIETSOMISTANNE!!!

t. kohdunkaulansyöpään sairastuneen - yhden lukemattomista - omainen :(

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se rokotevastainen hörhö!

mun kaikki kuusi tyttöä on kasvatettu ymmärtämään kondomin tärkeys, Sen lisäksi, että se rokote auttaa vaan 1/100 osuuteen. Että tauti tarttuu kuitenkin, halusit tai ei.

Mies -45

Vierailija
2/61 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotus ei anna 100% suojaa HPV viruksiin, tiedät varmaan että niitä viruksia on monia, rokotus on vain pariin.

Rokotus ei myöskään takaa sitä, että ei sairastu syöpään. 

Rokotusta ei myöskään ole tutkittu tarpeeksi, ja haittavaikutuksia on nyt jo tullut ympäri maailmaa, vakavia, kuolemaan johtavia. 

Kohdunkaulansyöpää aiheuttaa myös muut asiat, elämäntavat, muut sairaudet, geenit ja kaikkien yhteenlaskettu surullinen summa.

Rokotus ei ehkäise syöpää eikä paranna sitä, neuvoisin ennemmin että harrastaa suojattua seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 07:53"]

En ole rokotevastainen ja tyttöni onkin kaikki mahdolliset rokotukset saanu, paitsi vesirokkorokotusta, mutta tätä rokotetta epäilen. Olen saanut liian vähän tietoa tästä ja se mitä olen saanut on todella ristiriitaista. Tyttöni on nyt 13 ja olen sanonut hänelle, että saa ottaa rokotteen jos haluaa, mutta ei ole pakko. Hän sanoi, että miettii vielä. 

Mulla on todella vahvat epäilykset tästä ja pelko, että jos jotain ikävää sivuoiretta esiintyykin niin silloin se ei todellakaan ollut sen arvoista. Eihän rokote takaa 100% ettei syöpää tulisi. No mulla on vielä aikaa funtsia tätä.

[/quote]

Miksi vaatisit juuri tältä rokotteelta 100% tehon jos muille lapsellesi otetuille rokotteille kuitenkin kelpaa vähäisempikin teho? Tuo sataprosenttisen tehon ja ikuisen suojan vaatiminen on rokotevastaisen väen piirissä ihan peruskauraa eli se tulee esille suunnilleen joka toisessa tai joka kolmannessa viestissä.

HPV - rokotteen saaneella on huomattavasti pienempi todennäköisyys saada syöpää aiheuttava HPV-virusinfektio kuin rokottamattomilla. HPV-infektion saaneilla on moninkertaisesti muuta väestöä suurempi todennäköisyys saada tiettyjä syöpiä (kohdun kaulaosan syövässä on lähes aina mukana HPV). Suomessa sairastuu tällä hetkellä eli ennen kattavaa rokotussuojaa vuoden kuluessa useita satoja ihmisiä HPV:n aiheuttamaan syöpään. 

Vierailija
4/61 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:57"]

Olen se rokotevastainen hörhö!

mun kaikki kuusi tyttöä on kasvatettu ymmärtämään kondomin tärkeys, Sen lisäksi, että se rokote auttaa vaan 1/100 osuuteen. Että tauti tarttuu kuitenkin, halusit tai ei.

Mies -45

[/quote]

- hpv tarttuu kohtuullisen helposti kondomista huolimatta. Lisäksi tyttäresi eivät ehkä käytä koko elämäänsä kondomeja esim. vakituisten partenriensa kanssa? Ja koska suurimmalla osalla aikuisista on papilloomaviruksia, he todennäköisesti tulevat myös saamaan hpv:n jossain vaiheessa. Sitten vain toivotte, ettei tule sitä syöpää aiheuttavaa virusta ja jos tulee, eivät saa syöpää.

- väitteesi rokotteen tehosta on täyttä skeidaa. Vain pieni osa hpv-viruksista aiheuttaa syöpää, ja rokote tepsii tähän syöpää aiheuttavaan virukseen, se ei siis tosiaan suojaa kaikilta hpv-viruksilta mutta suojaa syövältä.

- taidat olla joku ei-niin-korkealle koulutettu Antti Heikkilän houreisiin haksahtanut salaliittoteorioita vaaliva hyypiö? Säälin tyttäriäsi, kun riistät heiltä mahdollisuuden suojautua syövältä! Jos vielä jonkun Heikkilän kaltaisen puoskarin takia, niin säälin vielä enemmän. :( Kyllä kaikille ihmisille pitäisi opettaa edes alkeet lähdekritiikistä!!! Ei vain yliopistoa käyville.

Muuten, minunkin syöpään sairastunut omaiseni "ymmärsi kondomin tärkeyden".

Vierailija
5/61 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, rokote ei suojaa 100% syövältä, se on fakta. Ikävää että läheisesi on sairastunut, mutta ei hän ole sairastunut siksi, että ei ole saanut rokotetta. Syöpää ei voida 100% ehkäistä, sen syntymekanismi on niin monimutkainen ja monimuotoinen.

Kannattaa nyt muistaa että rokote ei ole tutkittu nin hyvin, kyseinen rokotusohjelma on lakkautettu monessa maassa vakavien oireiden takia. 

Vihasi ihmisiä kohtaan, jotka eivät halua kehoonsa keinotekoisia myrkkyjä, on huolestuttavaa.

Vierailija
6/61 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on omituinen halua tapella luontoa vastaan lääkkeillä ja rokotteilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/61 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies -45 ja muut rokotevastaiset hörhöt, lukekaa tämä ihan ajatuksella:

http://paholaisen-asianajaja.blogspot.fi/2013/10/hpv-rokote-tappaa-tyttaresi.html

http://paholaisen-asianajaja.blogspot.fi/2013/10/kohupaljastus-plasebo-tappavampi-kuin.html

 

Ja erityisesti, tehkää itsellenne edes se palvelus, että katsotte HUOLELLISESTI nämä kuvat ajatuksen kanssa, toivottavasti osaatte edes auttavasti englantia: http://www.informationisbeautiful.net/2011/is-the-hpv-vaccine-safe-v-2-0/

Vierailija
8/61 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, en jaksa lukea, koska en tarvitse tuollaista infoa. Netti kun on pullollaan vaikka ja mitä. 

Eikö riitä, että ne ketkä haluaa itseensä kemikaaleja ottavat niitä, ja ne jotka haluavat olla niitä ilman, eivät ota niitä?

Sinulla ei ole oikeutta päättää muiden teoista, eikä myöskään arvostella muiden tekoja, jokaisella on oikeus päättää kropastaan. 

Lähtökohtana sana virus ja rokote siihen, ei oikein ole hyvä yhdistelmä.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/61 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä menee kyllä puurot ja vellit sekaisin. Papilloomaviruksia on kyllä paljon, mutta kaikki niistä EI aiheuta syöpää (vain pieni osa). Eniten syöpää aiheuttaa virus 16 & 18 joita vastaan rokotetaankin. Kyseiset virukset aiheuttaa merkkittävän osan myös pään ja kaulan alueiden syövistä, jotka ovat lisääntymässä ja myös nuoremmassa väestössä.

Vierailija
10/61 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika alarvoista ap sun haukkuminen täällä. Rauhoitu ja mene paasaamaan muualle, luuletko että ne ketkä eivät halua noita myrkkyjä, muuttaisi jotenkin mielesi sinun, hiukan epätasapainoiselta vaikuttavan yksilön takia? Voin sanoa että ei, niin ei tapahdu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/61 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 02:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:57"]

Olen se rokotevastainen hörhö!

mun kaikki kuusi tyttöä on kasvatettu ymmärtämään kondomin tärkeys, Sen lisäksi, että se rokote auttaa vaan 1/100 osuuteen. Että tauti tarttuu kuitenkin, halusit tai ei.

Mies -45

[/quote]

- hpv tarttuu kohtuullisen helposti kondomista huolimatta. Lisäksi tyttäresi eivät ehkä käytä koko elämäänsä kondomeja esim. vakituisten partenriensa kanssa? Ja koska suurimmalla osalla aikuisista on papilloomaviruksia, he todennäköisesti tulevat myös saamaan hpv:n jossain vaiheessa. Sitten vain toivotte, ettei tule sitä syöpää aiheuttavaa virusta ja jos tulee, eivät saa syöpää.

- väitteesi rokotteen tehosta on täyttä skeidaa. Vain pieni osa hpv-viruksista aiheuttaa syöpää, ja rokote tepsii tähän syöpää aiheuttavaan virukseen, se ei siis tosiaan suojaa kaikilta hpv-viruksilta mutta suojaa syövältä.

- taidat olla joku ei-niin-korkealle koulutettu Antti Heikkilän houreisiin haksahtanut salaliittoteorioita vaaliva hyypiö? Säälin tyttäriäsi, kun riistät heiltä mahdollisuuden suojautua syövältä! Jos vielä jonkun Heikkilän kaltaisen puoskarin takia, niin säälin vielä enemmän. :( Kyllä kaikille ihmisille pitäisi opettaa edes alkeet lähdekritiikistä!!! Ei vain yliopistoa käyville.

Muuten, minunkin syöpään sairastunut omaiseni "ymmärsi kondomin tärkeyden".

[/quote]

 

Sen takia tyttöjen tulee käydä gynellä säännöllisesti. Katkeruus on niin turhaa, toiset sairastuu, toiset ei. Ei se sun oloas paranna että tuut tänne raivoomaan ja haukkumaan muitten valintoja.

Vierailija
12/61 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kovin hyviä kokemuksia kyseisestä rokotteesta. Sain loppu iän riesakseni endometrioosin joka on diagnosoitu erittäin vaikeaksi. En tule saamaan koskaan lapsia tai elämään muutenkaan normaalia nuoren aikuisen elämää. Vaihdevuodetkin olen kokenut jo 18 vuotiaana kun kokeiltiin sammutushoitoa. Hormonihoidot olisivat oikeastaan ainut hoito ettei menisi enää pahemmaksi mutta en pysty käyttämään niitä haittavaikutuksien vuoksi. Se on niin pieni mahdollisuus saada kohdunkaulan syöpä että en suosittele rokotteen ottamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/61 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
14/61 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörhöt taas kerääntyneet koolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/61 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hae lääkitys.

Vierailija
16/61 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 03:38"]

Ap, hae lääkitys.

[/quote]

Mees muualle trollailemaan. Käy kattomassa vaikka löytyskö magneettimediasta jotain kivaa.

Vierailija
17/61 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma juttunsa on myös nuorten holtittomat seksisuhteet jotka altistavat kohdunkaulan syövälle. Kuinka saisimme taottua nuorten kalloon että punkkaan ei ole pakko hypätä? Elämän ei tarvitse olla ikävää, mutta se olisi suotavaa.

Vierailija
18/61 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 03:50"]

Oma juttunsa on myös nuorten holtittomat seksisuhteet jotka altistavat kohdunkaulan syövälle. Kuinka saisimme taottua nuorten kalloon että punkkaan ei ole pakko hypätä? Elämän ei tarvitse olla ikävää, mutta se olisi suotavaa.

[/quote]

Niin syöpähän ei ole mikään nuorten sairaus. Menee tässä puurot ja vellit ilmeisesti useammaltakin sekaisin. Rokotukset kohdistetaan nuoriin ainoastaan siksi, että he eivät siinä vaiheessa ole vielä altistuneen HPV:lle. Ihan sama vaikka eläisi nunnana koko nuoruuden, jos se syövälle altistava tartunta odottaa kuitenkin aikuisena.

Vierailija
19/61 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, mistä keräät onnettoman tietosi että syöpä ei ole nuoren sairaus? Kyllä nuoriakin on sairastunut kohdunkaulan syöpään. Rokote ei takaa 100% suojaa, se on virus.

Vierailija
20/61 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 04:17"]

16, mistä keräät onnettoman tietosi että syöpä ei ole nuoren sairaus? Kyllä nuoriakin on sairastunut kohdunkaulan syöpään. Rokote ei takaa 100% suojaa, se on virus.

[/quote]

Yleisesti syövät on iäkkäämpien ihmisten sairauksia. Riippuu toki myös syövästä, joihinkin sairastutaan nuorempana. Kohdunkaulansyöpä todetaan keskimäärin 60 vuotiaana. Mieti asiaa niin, että jos rokote antaisi edes 80% suojan, niin kuinka monta syöpätapausta vähemmän se tekisi massarokotuksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme