Kuka uskaltaa ottaa riskin, että oma tyttö kuolee kohdaunkaulansyöpään?
Suomessa kuolee joka vuosi kymmeniä naisia kohdunkaulansyöpään. Rokotevastainen hörhö, ehkäpä sinun tyttösi tulee olemaan yksi heistä? Vaikka keino suojautua syövältä olisi ollut olemassa? Silloin mahtaa kaduttaa. Olette vastuuttomia ja typeriä lietsoessanne valheita ja älyttömiä magneettimediahumpuukijuttujanne!!!
TEIDÄN TAKIANNE KOHDUNKAULAN SYÖPÄÄN KUOLEVIEN MÄÄRÄ TULEE OLEMAAN TULEVAISUUDESSAKIN KORKEAMPI KUIN SE OLISI ILMAN VALHEESEEN PERUSTUVAA VOUHOTUSTANNE JA LIETSOMISTANNE!!!
t. kohdunkaulansyöpään sairastuneen - yhden lukemattomista - omainen :(
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 00:48"]
Kaikki vaahtoavat rokotteista, vaikka ihmiset voisivat muuttaa asennettaan seksiin. Kondomi pienentää hpv:n riskiä. Ja, tämä voi tulla järkytyksenä, mutta ei ole mikään pakko panna ympäriinsä tai ottaa kumppania, joka on pannut ympäriinsä.
Oliko hpv muutama vuosikymmen sitten näin yleinen kuin nyt? Ei.
[/quote]
Mites aattelit ihmiset lisääntyvän sen jälkeen kun seksiä ei harrasteta? HPV on sen verran yleinen, että sen saa helposti siltä yhdeltä ainoalta seksikumppaniltakin. Ei se ole mikään seuras ympäriinsä panemisesta.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 07:53"]
En ole rokotevastainen ja tyttöni onkin kaikki mahdolliset rokotukset saanu, paitsi vesirokkorokotusta, mutta tätä rokotetta epäilen. Olen saanut liian vähän tietoa tästä ja se mitä olen saanut on todella ristiriitaista. Tyttöni on nyt 13 ja olen sanonut hänelle, että saa ottaa rokotteen jos haluaa, mutta ei ole pakko. Hän sanoi, että miettii vielä.
Mulla on todella vahvat epäilykset tästä ja pelko, että jos jotain ikävää sivuoiretta esiintyykin niin silloin se ei todellakaan ollut sen arvoista. Eihän rokote takaa 100% ettei syöpää tulisi. No mulla on vielä aikaa funtsia tätä.
[/quote] Mulla TÄYSIN samat ajatukset, ja tyttäreni ei saa rokotetta. En ole rokoitevastainen, mutta nyt en voi tietää 100 % varmuudella mitä tuossa rokotteessa on, ja kun nyt luen noita sivuvaikutuksia, joista osa elin ikäisiä, niin, ei kiitos. Juu, ei sitä olisi rokotusohjelmassa jos vakava riski olisi, MUTTA tutkimustietoahan parhaillaan vasta saadaan. Rokotteen teho on vielä kysymysmerkillä. Muutamat maat ovat jo vetäneet rokotteen pois rokotusohjelmastaan. Tästä on kyllä saatavilla tietoa, kun jaksaa vähän kaivella.
Itse en ikinä antaisi laittaa huonosti tutkittua tököttiä suoraan lasteni suoniin. Rokotuksia kannatan mutta esim tämä rokote on täysin turha riski. Tässä maailmassa kuitenkin moni muu asia tuottaa syöpää. Kiellätkö lastasi syömästä ruokia joissa on yhtään säilöntäaineita ja esim ranskanperunat on todettu syöpää aiheuttaviksi. Ja entä ilman saasteet? Kulkeeko lapsesi happinaamari ja hazmat puku yllä ulkona koska saasteet ja passiivinen tupakointi aiheuttaa keuhkosyöpää? Et tässä elämässä voi säästää lapsiasi kaikelta pahalta ja rokote joka suojaa hpv virukselta voi pitkällä aikavälillä aiheuttaa syöpää muualle kehoon koska ei vain ole tarpeeksi seurattu miten tämä rokote vaikuttaa kun aikaa kuluu pitkä aika. Voimia sinulle.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:59"]
Itse en ikinä antaisi laittaa huonosti tutkittua tököttiä suoraan lasteni suoniin. Rokotuksia kannatan mutta esim tämä rokote on täysin turha riski. Tässä maailmassa kuitenkin moni muu asia tuottaa syöpää. Kiellätkö lastasi syömästä ruokia joissa on yhtään säilöntäaineita ja esim ranskanperunat on todettu syöpää aiheuttaviksi. Ja entä ilman saasteet? Kulkeeko lapsesi happinaamari ja hazmat puku yllä ulkona koska saasteet ja passiivinen tupakointi aiheuttaa keuhkosyöpää? Et tässä elämässä voi säästää lapsiasi kaikelta pahalta ja rokote joka suojaa hpv virukselta voi pitkällä aikavälillä aiheuttaa syöpää muualle kehoon koska ei vain ole tarpeeksi seurattu miten tämä rokote vaikuttaa kun aikaa kuluu pitkä aika. Voimia sinulle.
[/quote]
Ilmeisesti sulla ei ole mitään sitäkään vastaan, että lapsesi tupakoi? Se on suurin yksittäinen syy keuhkosyövässä, ihan kuten HPV on kohdunkaulansyövässä. Lähinnä tyhmää se on omasta mielestä olla poistamatta yhtä riskitekijää, jos sellaiseen on mahdollisuus. Mutta jokainen tavallaan.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:59"]
Itse en ikinä antaisi laittaa huonosti tutkittua tököttiä suoraan lasteni suoniin. Rokotuksia kannatan mutta esim tämä rokote on täysin turha riski. Tässä maailmassa kuitenkin moni muu asia tuottaa syöpää. Kiellätkö lastasi syömästä ruokia joissa on yhtään säilöntäaineita ja esim ranskanperunat on todettu syöpää aiheuttaviksi. Ja entä ilman saasteet? Kulkeeko lapsesi happinaamari ja hazmat puku yllä ulkona koska saasteet ja passiivinen tupakointi aiheuttaa keuhkosyöpää? Et tässä elämässä voi säästää lapsiasi kaikelta pahalta ja rokote joka suojaa hpv virukselta voi pitkällä aikavälillä aiheuttaa syöpää muualle kehoon koska ei vain ole tarpeeksi seurattu miten tämä rokote vaikuttaa kun aikaa kuluu pitkä aika. Voimia sinulle.
[/quote]
Ilmeisesti sulla ei ole mitään sitäkään vastaan, että lapsesi tupakoi? Se on suurin yksittäinen syy keuhkosyövässä, ihan kuten HPV on kohdunkaulansyövässä. Lähinnä tyhmää se on omasta mielestä olla poistamatta yhtä riskitekijää, jos sellaiseen on mahdollisuus. Mutta jokainen tavallaan.
[/quote]
On eri asia kieltää tupakoimasta kun tieten tahtoen laittaa kehoonsa ainetta jonka pitkäaikaisesta vaikutuksesta ei ole tietoa. Kiellätkö lastasi ylittämässä tietä ihan vaan että minimoit mahdollisuuden auton alle jäämisestä? Tai Kiellätkö tapaamasta miehiä koska yksi niistä saattaa olla raiskaaja? Jos joka mahdollinen asia minkä voi minimoida minimoitaisiin niin kukaan ei ikinä tekisi mitään.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 02:16"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:59"] Itse en ikinä antaisi laittaa huonosti tutkittua tököttiä suoraan lasteni suoniin. Rokotuksia kannatan mutta esim tämä rokote on täysin turha riski. Tässä maailmassa kuitenkin moni muu asia tuottaa syöpää. Kiellätkö lastasi syömästä ruokia joissa on yhtään säilöntäaineita ja esim ranskanperunat on todettu syöpää aiheuttaviksi. Ja entä ilman saasteet? Kulkeeko lapsesi happinaamari ja hazmat puku yllä ulkona koska saasteet ja passiivinen tupakointi aiheuttaa keuhkosyöpää? Et tässä elämässä voi säästää lapsiasi kaikelta pahalta ja rokote joka suojaa hpv virukselta voi pitkällä aikavälillä aiheuttaa syöpää muualle kehoon koska ei vain ole tarpeeksi seurattu miten tämä rokote vaikuttaa kun aikaa kuluu pitkä aika. Voimia sinulle. [/quote] Ilmeisesti sulla ei ole mitään sitäkään vastaan, että lapsesi tupakoi? Se on suurin yksittäinen syy keuhkosyövässä, ihan kuten HPV on kohdunkaulansyövässä. Lähinnä tyhmää se on omasta mielestä olla poistamatta yhtä riskitekijää, jos sellaiseen on mahdollisuus. Mutta jokainen tavallaan. [/quote] On eri asia kieltää tupakoimasta kun tieten tahtoen laittaa kehoonsa ainetta jonka pitkäaikaisesta vaikutuksesta ei ole tietoa. Kiellätkö lastasi ylittämässä tietä ihan vaan että minimoit mahdollisuuden auton alle jäämisestä? Tai Kiellätkö tapaamasta miehiä koska yksi niistä saattaa olla raiskaaja? Jos joka mahdollinen asia minkä voi minimoida minimoitaisiin niin kukaan ei ikinä tekisi mitään.
[/quote]
En kiellä, mutta ilman muuta hankkisin suojan auton alle jäämistä tai raiskaajia vastaan, jos siihen olisi mahdollisuus. Sehän olisi ihanteellinen tilanne, että lapsi voisi kävellä turvallisesti tien yli vaikka mitä rattijuoppoja olisi liikenteessä.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 02:09"]
Ihmisellä on omituinen halua tapella luontoa vastaan lääkkeillä ja rokotteilla.
[/quote]
Ei siinä ole mitään omituista, olemme kuitenkin aika fiksuja olentoja ja elämä ja eläminen on suurimman osan mielestä varmasti kivaa ja mukavaa eikä siitä haluta luopua, siksi esim. lääkkeet ja rokotteet.
Luonto tekikin tässä asiassa aika helvetin paskamaisen tempun että antoi meille tämän kaiken tietoisuuden ja järjen mutta sitten unohti poistaa kuolevaisuutemme, kyllä sietääkin tapella vastaan.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 00:48"]
Kaikki vaahtoavat rokotteista, vaikka ihmiset voisivat muuttaa asennettaan seksiin. Kondomi pienentää hpv:n riskiä. Ja, tämä voi tulla järkytyksenä, mutta ei ole mikään pakko panna ympäriinsä tai ottaa kumppania, joka on pannut ympäriinsä.
Oliko hpv muutama vuosikymmen sitten näin yleinen kuin nyt? Ei.
[/quote]
Mites aattelit ihmiset lisääntyvän sen jälkeen kun seksiä ei harrasteta? HPV on sen verran yleinen, että sen saa helposti siltä yhdeltä ainoalta seksikumppaniltakin. Ei se ole mikään seuras ympäriinsä panemisesta.
[/quote]
Lisääntyminen ei liity tähän. Kaksi neitsyttä voivat harrastaa seksiä ja lisääntyä keskenään ilman minkään tarttumista. Seksikumppanien määrä korreloi sukupuolitautien ym. määrän kanssa sekä yksilö- että ryhmätasolla (sukupuolitautien määrät ovat lisääntyneet huomattavasti ja trendi jatkuu. Johtuu kondomin käytön vähenemisestä sekä siitä, että nuorilla on enemmän seksikumppaneita kuin vanhemmilla ikäpolvilla on ollut).
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 02:23"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 02:16"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:59"] Itse en ikinä antaisi laittaa huonosti tutkittua tököttiä suoraan lasteni suoniin. Rokotuksia kannatan mutta esim tämä rokote on täysin turha riski. Tässä maailmassa kuitenkin moni muu asia tuottaa syöpää. Kiellätkö lastasi syömästä ruokia joissa on yhtään säilöntäaineita ja esim ranskanperunat on todettu syöpää aiheuttaviksi. Ja entä ilman saasteet? Kulkeeko lapsesi happinaamari ja hazmat puku yllä ulkona koska saasteet ja passiivinen tupakointi aiheuttaa keuhkosyöpää? Et tässä elämässä voi säästää lapsiasi kaikelta pahalta ja rokote joka suojaa hpv virukselta voi pitkällä aikavälillä aiheuttaa syöpää muualle kehoon koska ei vain ole tarpeeksi seurattu miten tämä rokote vaikuttaa kun aikaa kuluu pitkä aika. Voimia sinulle. [/quote] Ilmeisesti sulla ei ole mitään sitäkään vastaan, että lapsesi tupakoi? Se on suurin yksittäinen syy keuhkosyövässä, ihan kuten HPV on kohdunkaulansyövässä. Lähinnä tyhmää se on omasta mielestä olla poistamatta yhtä riskitekijää, jos sellaiseen on mahdollisuus. Mutta jokainen tavallaan. [/quote] On eri asia kieltää tupakoimasta kun tieten tahtoen laittaa kehoonsa ainetta jonka pitkäaikaisesta vaikutuksesta ei ole tietoa. Kiellätkö lastasi ylittämässä tietä ihan vaan että minimoit mahdollisuuden auton alle jäämisestä? Tai Kiellätkö tapaamasta miehiä koska yksi niistä saattaa olla raiskaaja? Jos joka mahdollinen asia minkä voi minimoida minimoitaisiin niin kukaan ei ikinä tekisi mitään.
[/quote]
En kiellä, mutta ilman muuta hankkisin suojan auton alle jäämistä tai raiskaajia vastaan, jos siihen olisi mahdollisuus. Sehän olisi ihanteellinen tilanne, että lapsi voisi kävellä turvallisesti tien yli vaikka mitä rattijuoppoja olisi liikenteessä.
[/quote]
Ei päästä lasta kotoa mihinkään vaan hoitaa joka asian lapsen puolesta tai ei hanki niitä lapsia alunperinkään? Jokaiseen ongelman poistamiseen löytyy aina keino mutta se kuinka järkevä se keino on on jokaisen oma mielipide. Itse en ole valmis poistamaan hpv riskiä toisella riskillä eli tutkimattomalla rokotteella joka saattaa aiheuttaa esim toista syöpää vaikka 40 vuoden kuluttua. Eri asia olisi jos tätä rokotetta olisi tutkittu yhtä pitkään kuin muita rokotteita ja todettu turvalliseksi myös sitten kun lapseni on vanhempi. Jos lapseni haluaa rokotteen ottaa kun täyttää 18 niin saa päättää itse mutta teinilleni sitä ei anneta
http://sanevax.org/hpv-vaccines-journey-gardasil-injuries/
lukekaa tuolta tarinaa mitä joillekin on sattunut tuon rokotteen jälkeen.
yleisesti voisi sanoa rokotteista ettei niistä ole tietoa haittavaikutuksista, koska kaikki niistä saadut haitat kuitataan syntyneeksi jostain muusta syystä. siispä rokotteista ei aiheudu mitään haittaa kun katsotaan virallisia tilastoja.
Täällä ei ole TIETOA yhtään mistään. Esim. kyseistä syöpää siksi enemmän vanhoilla ihmisillä, koska sen kehittymiseen menee aikaa. No, ihan sama täällä valistaa älykääpiöitä. Itselläni on HPV ja jo tutkimukset ja kontrollit on ihan helvetistä. Virus on tarttunut minuun kondomin käytöstä huolimatta, eikä minulla ole ollut kuin muutama poikaystävä. Todellakin aion rokotuttaa tyttäreni.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:23"]
Tästä rokotteesta on tullut erittäin huonoja uutisia maailmalta. Erilaisia neurologisia häiriöitä, nuoria tyttöjä ollut tehohoidossa asian vuoksi. Odotellaan muutama vuosi ja koko rokote tullaan taas kieltämään. En todellakaan anna tyttäreni rokotuttaa tälläisellä itseään vaan panostan ehkäisy neuvontaan kuten itsekkin sain nuorena eikä yhtään sukupuolitautia ole edes ollut.
[/quote] Laitahan linkkia noihin neurologisiin hairioihin ja teholla makaaviin tyttoihin. Kyllahan netissa kiertaa myos juttu etta 12 nuorta on kuollut rokotukseen ja se on ihan taas keksittya bullshittia.
Voihan tietenkin olla etta joku on jaanyt auton alle samana paivana kuin sai rokotuksen mutta onko se rokotuksen seuraamus?
Jos rokotteista ei ole mitään ongelmia niin miksi USA:ssa on estetty että rokotefirmoja voisi haastaa oikeuteen rokotteiden aiheuttamista ongelmista.
Korvaukset maksaa valtio (eli veronmaksajat) ja firmat pääsee pälkähästä.
Jenkit ovatkin maksaneet 2 miljardia dollaria 1998-2010 välisenä aikana rokotteiden aiheuttamista vahingoista korvauksia. Eli voidaan päätellä ettei rokotteet aiheuta mitään ongelmia?? :)
At www.hrsa.gov/vaccinecompensation/index.html we find the website of the U.S. Health Resources and Services Administration. There we're informed that under a 1988 law - championed by liberal lion Ted Kennedy - the federal Vaccine Injury Compensation Program was created as "a no-fault alternative to the traditional tort system for resolving vaccine injury claims that provides compensation to people found to be injured by certain vaccines."
You'll search quite a while to find out how much this trust fund - financed by a tax on vaccine makers - has paid out to shield Big Pharma from such meritorious lawsuits.
"Petitioners' Award Amounts for fiscal years 1989 thru 2010 totaled almost Two Billion Dollars ... representing 2,503 awards. ...
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 02:36"]
Täällä ei ole TIETOA yhtään mistään. Esim. kyseistä syöpää siksi enemmän vanhoilla ihmisillä, koska sen kehittymiseen menee aikaa. No, ihan sama täällä valistaa älykääpiöitä. Itselläni on HPV ja jo tutkimukset ja kontrollit on ihan helvetistä. Virus on tarttunut minuun kondomin käytöstä huolimatta, eikä minulla ole ollut kuin muutama poikaystävä. Todellakin aion rokotuttaa tyttäreni.
[/quote]
Ikähän on tullut keskusteluun vain siksi, että rokotteen saajia ei ole päässyt vielä kyyskybäsiksi asti, joten tehoa ei tunneta vielä täysin.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 02:26"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 00:48"]
Kaikki vaahtoavat rokotteista, vaikka ihmiset voisivat muuttaa asennettaan seksiin. Kondomi pienentää hpv:n riskiä. Ja, tämä voi tulla järkytyksenä, mutta ei ole mikään pakko panna ympäriinsä tai ottaa kumppania, joka on pannut ympäriinsä.
Oliko hpv muutama vuosikymmen sitten näin yleinen kuin nyt? Ei.
[/quote]
Mites aattelit ihmiset lisääntyvän sen jälkeen kun seksiä ei harrasteta? HPV on sen verran yleinen, että sen saa helposti siltä yhdeltä ainoalta seksikumppaniltakin. Ei se ole mikään seuras ympäriinsä panemisesta.
[/quote]
Lisääntyminen ei liity tähän. Kaksi neitsyttä voivat harrastaa seksiä ja lisääntyä keskenään ilman minkään tarttumista. Seksikumppanien määrä korreloi sukupuolitautien ym. määrän kanssa sekä yksilö- että ryhmätasolla (sukupuolitautien määrät ovat lisääntyneet huomattavasti ja trendi jatkuu. Johtuu kondomin käytön vähenemisestä sekä siitä, että nuorilla on enemmän seksikumppaneita kuin vanhemmilla ikäpolvilla on ollut).
[/quote]
Ikävä kyllä ihminen on seksuaalinen olento eli jos kuvittelet että tästä lähtien neitsyet vaan lisääntyy keskenään toistensa kanssa niin aika hakoteillä olet. Seksissähän ei ole mitään pahaa.
Mites särkylääkkeiden aiheuttamat sydäninfarktit? Moniko jättänyt käytön pois? Vois kuvitella, että riski on suurempi kuin saada rokotteesta vakavampia oireita.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 03:10"]Mites särkylääkkeiden aiheuttamat sydäninfarktit? Moniko jättänyt käytön pois? Vois kuvitella, että riski on suurempi kuin saada rokotteesta vakavampia oireita.
[/quote]
oletteko te jättäneet ne särkylääkkeet sitten pois minimoidaksesi ne infarktit? ihan kun tutkimaton rokote otettu ihan vaan varmuudeksi
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:32"]
En tajua, miksei poikia rokoteta? Kyse on tarttuvasta viruksesta, jota levittää molemmat sukupuolet.
Se HPV aiheuttaa syöpää myös miehille. Penis, peräaukko ja suusyöpää.
[/quote]
Ei kai nyt sentään miehiä koekaniineiksi laiteta! Kaikki seksistä aiheutuvat ongelmat vaan naisten niskaan, kuten ehkäisy.