Lue keskustelun säännöt.
Kuka uskaltaa ottaa riskin, että oma tyttö kuolee kohdaunkaulansyöpään?
13.11.2014 |
Suomessa kuolee joka vuosi kymmeniä naisia kohdunkaulansyöpään. Rokotevastainen hörhö, ehkäpä sinun tyttösi tulee olemaan yksi heistä? Vaikka keino suojautua syövältä olisi ollut olemassa? Silloin mahtaa kaduttaa. Olette vastuuttomia ja typeriä lietsoessanne valheita ja älyttömiä magneettimediahumpuukijuttujanne!!!
TEIDÄN TAKIANNE KOHDUNKAULAN SYÖPÄÄN KUOLEVIEN MÄÄRÄ TULEE OLEMAAN TULEVAISUUDESSAKIN KORKEAMPI KUIN SE OLISI ILMAN VALHEESEEN PERUSTUVAA VOUHOTUSTANNE JA LIETSOMISTANNE!!!
t. kohdunkaulansyöpään sairastuneen - yhden lukemattomista - omainen :(
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 03:12"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 03:10"]Mites särkylääkkeiden aiheuttamat sydäninfarktit? Moniko jättänyt käytön pois? Vois kuvitella, että riski on suurempi kuin saada rokotteesta vakavampia oireita. [/quote] oletteko te jättäneet ne särkylääkkeet sitten pois minimoidaksesi ne infarktit? ihan kun tutkimaton rokote otettu ihan vaan varmuudeksi
[/quote]
Itse en käytä. Tosin lähinnä siksi, että en ole huomannut niiden vaikuttavan millään tavalla. Paitsi paikallisena. Kaikissa lääkkeissähän on riskinsä. HPV-rokotteen taas ottaisin, jos se olisi mahdollista. Sen aiheuttamat oireet saattaa olla sen verran ikäviä. Influenssarokotusta en ole edes harkinnut.