Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Brion puinen parkkitalo
16.11.2014 |
Lapsella on paljon pikkuautoja ja nyt toivoo lahjaksi parkkitaloa. Mahtuuko Brion puisessa parkkitalossa ajamaan tavallisilla pikkuautoilla vai onko se mitoitettu vaan nille puisille? Mikä olis hyvä parkkitalo?
Kommentit (2)
http://www.lelupartanen.fi/puulelut/15094-hape-parkkihalli-6943478004245.html
Meidän pojalla tuollainen. On mielestäni hyvin tehty ja sopii erilaisille autoille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kiitos sinulle nro 2. Onko muilla kokemuksia Briosta tai muista parkkitaloista?