Lue keskustelun säännöt.
Mihin lastenvaatemerkkiin olet ihan koukussa?
11.09.2006 |
Mä olen Lenneen ja Kinderittiin :). Niin ihania ja söpöjä vaatteita! Eikä hintakaan ole niin kauhee...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla