Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulenkohan hulluksi, jos teen huomenna nega-testin? ov

Vierailija
18.09.2006 |

Menkat huomenna 4 päivää myöhässä. Toissapäivänä tein nega-testin. Rintojen pistelyä ollut kohta 2 viikkoa. Alavatsassa ajoittaista kipuilua jo 4 päivää. Pissattaa kokoajan. Valkovuoto lisääntynyt. Väsyttää. Tänään oksettikin.



Voisinko oikeesti kuvitella kaikki nämä oireet?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut toivotaan, että teet plussan!

Vierailija
2/2 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta valitettavasti on sanottava, että voit kuvitellakin (tosin nuo neljä päivää puhuvat totuuden puolesta). :o/ Itse olen halunnut vauvaa nyt 2 vuotta ja joka ikinen kuukausi odotan, toivon ja kuvittelen. On rinnat arat, vatsaa vääntää, käyn vessassa tunnin välein ja muka pitää aamulla ottaa lasi tuoremehua kun niiiiin tekee pahaa... Ja sitten alkaa menkat. :o( Aina, aina ne alkaa ja aina ehdin jo toivoa. :o(

Mutta toivottavasti ei sinulle! Toivotan onnea huomiseen! :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän