Lue keskustelun säännöt.
Taalla aina joku taydellinen imettaja-aiti-kasvattaja-moralisti lyttaa kaikki, jotka uskaltautuvat kertomaan elamansa pikku " epataydellisyyksista" . Siis oikein omaa kilpeaan ja kru
04.09.2006 |
unuaan kiillottaen vastaillaan suu vaahdossa. Toivottavasti elämä koettelee vielä teitäkin ja saatte vähän inhimillisyyttä ajatuksiinne ja sanoihinne.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla