Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taalla aina joku taydellinen imettaja-aiti-kasvattaja-moralisti lyttaa kaikki, jotka uskaltautuvat kertomaan elamansa pikku " epataydellisyyksista" . Siis oikein omaa kilpeaan ja kru

Vierailija
04.09.2006 |

unuaan kiillottaen vastaillaan suu vaahdossa. Toivottavasti elämä koettelee vielä teitäkin ja saatte vähän inhimillisyyttä ajatuksiinne ja sanoihinne.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi