Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritsee! Mä en voi ymmärtää miksi näen jatkuvasti sellaisia unia

Vierailija
29.08.2006 |

joissa tapaan ihanan miehen ja meillä on aivan ihanaa yhdessä ja olen valmis jättämään avomieheni,lapseni isän, tämän takia. Nämä unet on ihania, on ihanaa tuntea intohimoa ja tuoretta rakkautta tämän miehen kanssa. Useimmiten nämä unien miehet ovat miehiä menneisyydestäni, joihin minulla on joskus ollut salainen ihastus tai joskus sellainen,jota en koskaan ole ajatellut ihastus mielessä! En voi ymmärtää. Ymmärtäisin jos ajattelisin tällaisia valveilla ollessakin, mutta kun ei tule edes mieleen. Häiritsee valtavasti. Silti nyt herättyäni tunnen kaipuuta tähän uneen jota näin taas viime yönä...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipuu intohimoon ja semmoiseen voi vain olla merkki siitä, että kaipaat suhteeseenne enemmän seksiä ja säpinää. Ja sen " perhosia vatsassa" -tunteen kaipuu ei ole hyvä, koska pitääkseen yllä tuota tunnetta tulisi vaihtaa miestä noin vuoden välein... Tiesitkin varmaan sen :)



Nauti niistä unista salaa itseksesi, kerran sellaisia näet. Ei niistä tarvitse miehelle kertoa, mutta halutessasi toteuta intohimonkaipuutasi nimenomaan oman miehesi kanssa.

Vierailija
2/2 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi