Lue keskustelun säännöt.
on tää elämä hullua :D
18.09.2006 |
olen yh jolla takana helvetillinen avioliitto. Olin eron jälkeen yksin vuoden ja täysin varma etten IKINÄ enää halua naimisiin tai toista lasta, tuskin edes muuttaa kenenkään kanssa yhteen. Alkoi kuitenkin olemaan ikävä seurustelua ja onnistuin löytämään miehen joka ei koskaan halua naimisiin eikä halua omia lapsia. No, nyt lähes vuoden seurustelun jälkeen olen totaalisen rakastunut, vauvakuume pukkaa päälle ja haaveilen yhteisestä kodista ja jopa häistä! Mies ei sitten tietenkään mitään sellaista halua. Sitä saa mitä tilaa :P mälsä juttu.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla