Lue keskustelun säännöt.
Mikä tauti lapsella?
04.09.2006 |
Lapsi 2,5v sanoo, että korvan taakse sattuu. On käytetty lääkärissä ja tulehdusta ei ollut. Särkylääkettä on anntettu. Muuten lapsi on pirteä ja normaali oma itsensä.
Onko se silti korvatulehdus, vaikka lääkäri ei huomannut sitä. Vai onko muitakin vaivoja, joissa tämä sama oire.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En tiedä, mutta kurkkaanpa suuhun kun herää päikkäreiltä.
Muita arvauksia...