Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa luulisitte, jos ystävänne kysyisi onko raskaana???

Vierailija
29.08.2006 |

Menkat myöhässä 6 viikkoa, alavatsakipuja ym.. toisaalta e-pillerit jätetty pois, joten kierto saattaa temppuilla. Eka raskaustesti hyvin, hyvin hailakka haamu, joka illan aikana muuttui selväksi plussaksi (vaikka testiä ei saisikaan enää lukea..) ja seuraavana päivänä päiväpissasta tehty testi kuitenkin nega. Eikä menkkoja vieläkään, oireet jatkuu ja esim. rinnat turpeat. Ajattelisitteko että on raskaana vai ei?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin vielä kolmannen testin.

Uskoisin kyllä että on raskaana ja negatesti tehtiin väärin tai oli muten viallinen?

Vierailija
2/3 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos eilen testannut negan, testaisin huomenna aamupissasta seuraavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on herkempiä kuin toiset. Itse testasin 3 päivänä hailakan haamun, joka muuttui aina testiajan jälkeen vasta selkeäksi plussaksi. Nyt se haamu nukkuu olohuoneen sohvalla. Karkaan olohuoneeseen aina itse aamuyöstä, etten herättäisi kellon soidessa lasta ja tänä aamuna raukka sitten näki painajaisia ja tuli äidin viekkuun soffalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi