Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa asioita joiden tekemisestä saatte mielihyvää ja joissa olette hyviä

Vierailija
28.07.2014 |

Haluan itsekkin keksiä jonkun asian josta pitää ja jossa kehittyä, mutta kun en keksi :(. Nykyisellään kaikki päivät menee maatessa tietokoneella ja haluaisin asiaan muutoksen. Ainoa ratkaisu varmaan vaan kokeilla erilaisia asioita - mutta mitä? Mistä te pidätte? Liikunta, kuviokellunta, virkkaaminen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/16 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 02:52"]Mä puuhailen keittiössä; kokeilen uusia reseptejä, leivon. Lähinnä kuitenkin kakkuja ja sellaisia leivonnaisia, pullissa oon onneton. Kokeilen itselleni uusia käsityöjuttuja; seuraavaksi aion opetella nypläämään pitsiä. Kaikissa en todellakaan onnistu, mutta olen ollut tyytyväinen jo siihenkin että olen kokeillut.

[/quote]

Veit sanat suustani;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristikot, suunnistus, leipominen...

Vierailija
4/16 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen ja hiusten rendaaminen, kun maalaan tietokoneella. :)

Vierailija
5/16 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvaus. Erityisesti vuodenaikojen pienten yksityiskohtien ikuistaminen.

Vierailija
6/16 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan harrastuksista:

ruoanlaitto on ihanaa ja rentouttavaa. Viikonloput menee usein kokkaillessa pakastimeen valmista ruokaa viikolle. Syödään vuodenaikojen mukaan, pääas. kotimaisia raaka-aineita, opettelen koko ajan monipuolisempaa lihan käyttöä (halvat ja luiset ruhon osat, lavat, "soppalihat" jne). Tiedän, että tämä harrastus ei tyhjene koskaan. Maailman keittiöistä innostaa tällä hetkellä Lähi-Itä ja Pohjois-Afrikka. Ruoka opettaa myös kulttuuria, miten esim. Suomessa ruisleivän paiston jälkeen laitettiin uuniin puurot, padat tai laatikot kypsymään moniksi tunneiksi jälkilämpöön niin, että emäntä pääsi muihin talon töihin ja ruoka oli valmiina kun tultiin "puoliselle". 

Olen vastikään alkanut uudelleen leipoa leipää (vaaleaa). Tein sitä nuorena likkana ja sitten se jäi. Nyt olen aivan innoissani. Lämpimän taikinan vaivaaminen on todella rentouttavaa. Vaikka osaan leipoa hyvän hiivaleivän, en saa pullaa onnistumaan vaikka itkisin :)

Lukeminen on maagista ja kotimaisista klassikoista (Aho, Lehtonen, Linna, Jotuni, Rintala jne jne) oppii ihanasti kieltä ja myös elämäntapaa ja ruokakulttuuria. Mielikuvitus saa käyttövoimaa, oppii uusia asioita ...

Pidän myös pitkistä kävelyretkistä yksikseni ja saan niistä paljon mielihyvää.  

Parvekepuutarhan hoito, kasvien opettelu. 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, ei kai yö-av voi olla niin masentunut ettei kukaan tykkää mistään?

Vierailija
8/16 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puuhailen keittiössä; kokeilen uusia reseptejä, leivon. Lähinnä kuitenkin kakkuja ja sellaisia leivonnaisia, pullissa oon onneton. Kokeilen itselleni uusia käsityöjuttuja; seuraavaksi aion opetella nypläämään pitsiä. Kaikissa en todellakaan onnistu, mutta olen ollut tyytyväinen jo siihenkin että olen kokeillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen innostunut sisustamisesta, kielten opiskelusta ja isojen palapelien rakentamisesta.

Vierailija
10/16 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä liittyy urheiluun ja ulkona olemiseen myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

masturbointi

 

Vierailija
12/16 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hyvä leipomaan ja kehittämään itse reseptejä. Osaan mm. tehdä ihan loistavia sämpylöitä (resepti on salaisuus)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en just osaa mielestäni mitään enkä halua kokeillakaan. Kuitenkin rohkaisen lastani kaikkeen ja sitä myötä olen itse siinä mukana pienemmässä tai isommassa roolissa.Lapsen kanssa voi helposti sanoa, ettei halua tehdä vaikeimma kautta tai lapsen takia haluaa jonkun lapsitaso jne. Auttaa oikeesti madaltamaan kynnystä.

Jos ei ole omaa lasta, ota mukaan pieni sisaren tai ystävän lapsi (ja samalla tämä vanhemmat saavat omaa aikaakin ehkä).

Vierailija
14/16 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki, haen inspiä rap musiikkiini, kuuntelen biittejä, mietin laineja, haen uutta flouta. Yms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
16/16 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forum trollaus. Nauran itseni kuoliaaksi näille omille jutuille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän