Ei olisi pitänyt syödä "liikaa" :(
Viikolla syön 400-800 kaloria. Tänään ajattelin syödä vapaammin, joten söin n. 100 grammaa raejuustoa, 200ml jätskiä, mehujään, kaksi paahtoleipää ja 5 kalapuikkoa. Aivan järkyttävä olo :(
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:23"]Tosi fiksua.. Sairastut tuolla tavalla.
[/quote]
Ainakin laihdun
Ap
Anteeksi sanavalinta, mutta aloitus on malliesimerkki huomiohuoraamisesta. Jos sulla on syömishäiriö, niin keskustellaan toki siitä, mutta ei näin.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 10:34"]Anteeksi sanavalinta, mutta aloitus on malliesimerkki huomiohuoraamisesta. Jos sulla on syömishäiriö, niin keskustellaan toki siitä, mutta ei näin.
[/quote]
Olen ihan normaalipainoinen eikä minulla ole häiriötä. Muuta mielenvikaisuutta joo, ei syönishäiriötä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 10:34"]Anteeksi sanavalinta, mutta aloitus on malliesimerkki huomiohuoraamisesta. Jos sulla on syömishäiriö, niin keskustellaan toki siitä, mutta ei näin.
[/quote]
Olen ihan normaalipainoinen eikä minulla ole häiriötä. Muuta mielenvikaisuutta joo, ei syönishäiriötä.
Ap
[/quote]
Jos olet normaalipainoinen niin miksi laihdutat?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 10:34"]Anteeksi sanavalinta, mutta aloitus on malliesimerkki huomiohuoraamisesta. Jos sulla on syömishäiriö, niin keskustellaan toki siitä, mutta ei näin.
[/quote]
Olen ihan normaalipainoinen eikä minulla ole häiriötä. Muuta mielenvikaisuutta joo, ei syönishäiriötä.
Ap
[/quote]
Että ihan muuten vain et syö kunnolla tarkoituksella. Olet ilmeisesti teini-ikäinen?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 10:34"]Anteeksi sanavalinta, mutta aloitus on malliesimerkki huomiohuoraamisesta. Jos sulla on syömishäiriö, niin keskustellaan toki siitä, mutta ei näin.
[/quote]
Olen ihan normaalipainoinen eikä minulla ole häiriötä. Muuta mielenvikaisuutta joo, ei syönishäiriötä.
Ap
[/quote]
Jos olet normaalipainoinen niin miksi laihdutat?
[/quote]
Kehoni ei ole sellainen, jonka haluaisin sen olevan. Olen normaalipainoinen, ylärajoilla kuitenkin, koska laihdutin itseni ylipainosta tänne. Pelkään, että kontista tulee taas ylipainoinen joten laihdutan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:13"]
Viikolla syön 400-800 kaloria. Tänään ajattelin syödä vapaammin, joten söin n. 100 grammaa raejuustoa, 200ml jätskiä, mehujään, kaksi paahtoleipää ja 5 kalapuikkoa. Aivan järkyttävä olo :(
[/quote]
tuossa on 90% paskaa jos haluat laihtua.
ei jätskiä, ei mehujäätä, ei paahtoleipää, EI kalapuikkoja (puolet jauhoja leivityksen takia)
osta vaikka seitiä, raakapakaste siis ilman leivityksiä. paista pannulla, murskaa pieneksi. tee pieni kastike sen kanssa ja syö sellaisenaan. ei mitään hiilareita.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 10:51"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 10:34"]Anteeksi sanavalinta, mutta aloitus on malliesimerkki huomiohuoraamisesta. Jos sulla on syömishäiriö, niin keskustellaan toki siitä, mutta ei näin.
[/quote]
Olen ihan normaalipainoinen eikä minulla ole häiriötä. Muuta mielenvikaisuutta joo, ei syönishäiriötä.
Ap
[/quote]
Jos olet normaalipainoinen niin miksi laihdutat?
[/quote]
Kehoni ei ole sellainen, jonka haluaisin sen olevan. Olen normaalipainoinen, ylärajoilla kuitenkin, koska laihdutin itseni ylipainosta tänne. Pelkään, että kontista tulee taas ylipainoinen joten laihdutan.
Ap
[/quote]
Kyllä, sulla on selvä syömishäiriö.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:13"]
Viikolla syön 400-800 kaloria. Tänään ajattelin syödä vapaammin, joten söin n. 100 grammaa raejuustoa, 200ml jätskiä, mehujään, kaksi paahtoleipää ja 5 kalapuikkoa. Aivan järkyttävä olo :(
[/quote]
Nopeasti laskettuna söit tänään n 600 kcal joten miten erosi edellisistä päivistä?
100 gr raejuustoa on n 80kcal, 200 ml kermajäätelöä? n. 200 kcal, mehujää alle 100 kcal, kaksi paahtoleipää 100 kcal ja 5 kalapuikkoa n. 115kcal.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:13"]
Viikolla syön 400-800 kaloria. Tänään ajattelin syödä vapaammin, joten söin n. 100 grammaa raejuustoa, 200ml jätskiä, mehujään, kaksi paahtoleipää ja 5 kalapuikkoa. Aivan järkyttävä olo :(
[/quote]
Nopeasti laskettuna söit tänään n 600 kcal joten miten erosi edellisistä päivistä?
100 gr raejuustoa on n 80kcal, 200 ml kermajäätelöä? n. 200 kcal, mehujää alle 100 kcal, kaksi paahtoleipää 100 kcal ja 5 kalapuikkoa n. 115kcal.
[/quote]
Oliko se noin vähän? :0 yleensä syön puuroa ja hedelmiä joten tuo tuntui paljolta
Ap
Millaisia terveysongelmia etenkin kaipaat tulevaisuudessa? Mikä sinusta on hienoin tavoitettavissa oleva tapa saada elimistö sekaisin?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:13"]
Viikolla syön 400-800 kaloria. Tänään ajattelin syödä vapaammin, joten söin n. 100 grammaa raejuustoa, 200ml jätskiä, mehujään, kaksi paahtoleipää ja 5 kalapuikkoa. Aivan järkyttävä olo :(
[/quote]
Nopeasti laskettuna söit tänään n 600 kcal joten miten erosi edellisistä päivistä?
100 gr raejuustoa on n 80kcal, 200 ml kermajäätelöä? n. 200 kcal, mehujää alle 100 kcal, kaksi paahtoleipää 100 kcal ja 5 kalapuikkoa n. 115kcal.
[/quote]
Oliko se noin vähän? :0 yleensä syön puuroa ja hedelmiä joten tuo tuntui paljolta
Ap
[/quote]
Kyllä on. Kalorilaskurista tarkastin keskimääräiset arvot ja laskin niistä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 11:19"]Millaisia terveysongelmia etenkin kaipaat tulevaisuudessa? Mikä sinusta on hienoin tavoitettavissa oleva tapa saada elimistö sekaisin?
[/quote]
Mielestäni tämä on terveempää verrattuna vuoden takaiseen ahmintaan ja jokapäiväiseen laksatiivien yliannostuksiin
Ap
Yhyhyh liikkuisit possu nii kuluttaisit sen kaiken siinä samalla. 400kcal on vielä ok, mut miten jotkut voi syödä lähemmäks tuhat?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 11:19"]Millaisia terveysongelmia etenkin kaipaat tulevaisuudessa? Mikä sinusta on hienoin tavoitettavissa oleva tapa saada elimistö sekaisin?
[/quote]
Mielestäni tämä on terveempää verrattuna vuoden takaiseen ahmintaan ja jokapäiväiseen laksatiivien yliannostuksiin
Ap
[/quote]
Ja vielä väität ettei ole syömishäiriötä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 11:19"]Millaisia terveysongelmia etenkin kaipaat tulevaisuudessa? Mikä sinusta on hienoin tavoitettavissa oleva tapa saada elimistö sekaisin?
[/quote]
Mielestäni tämä on terveempää verrattuna vuoden takaiseen ahmintaan ja jokapäiväiseen laksatiivien yliannostuksiin
Ap
[/quote]
Ja vielä väität ettei ole syömishäiriötä.
[/quote]
Tajuan, ettei syömistapani ole terveitä muttei sentään häiriötä ole
Ap
Tosi fiksua.. Sairastut tuolla tavalla.