Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko jo alle vkon päästä ovulaatiosta tuntea raskausoireita?

Vierailija
22.05.2014 |

Nipistelee aina välillä jostain munasarjojen kohtaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai, kun kiinnittyminenkin tapahtuu vasta keskimäärin 7pv hedelmöittymisestä. Keltarauhanen siellä varmaan nippailee. :)

Vierailija
2/2 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta mulla ainakin ummetti maha niin pirusti alle viikko ovulaatiosta (tiedän, koska pistin itse pregnyt irrotuspiikin) :D samoin kahdessa edellisessä raskaudessa, kun nyt oikein mietin. Ja mulla ei ole ikinä maha kovalla muuten, siksi muistan nuo kerrat niin tarkasti :D

Muista oireita ei ookkaan ollut. Mutta ei ollut muissakaan raskauksissa. Tai oikeestaan..kahdessa edellisessä hirvittävä väsy ja edellisessä metallinmaku suussa. Nyt ei väsytä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme