Mitä Saija ja iso kaveri unohtivat eilisessä Neljän tähden talkoissa?
Kommentit (7)
Saija ja iso kaveri saivat ohjeet polun tekemiseen, mutta taisivat unohtaa yhden kohdan ohjeista.
Kivituhkan alta unohtui jotain hyvin oleellista.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:17"]
En tiedä mutta kultaiset hanskat meni väärään osoitteeseen kun ei edes moottorisahaa saanu toimiin
[/quote]
Häh?! Sehän teki sorkkaraudalla sen purkamisen, kovemmat duunin.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:17"]
En tiedä mutta kultaiset hanskat meni väärään osoitteeseen kun ei edes moottorisahaa saanu toimiin
[/quote]
Häh?! Sehän teki sorkkaraudalla sen purkamisen, kovemmat duunin.
[/quote]Sahan kanssa tulio itku kun oli niin painava
Iso poika unohti antaa seijalle mulokkua pihavajassa. HAAHHSHHAHHAHHAHHAHHAHHAHAAJHSHGAHSGDAGFAHHAHH!!!!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:37"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:17"]
En tiedä mutta kultaiset hanskat meni väärään osoitteeseen kun ei edes moottorisahaa saanu toimiin
[/quote]
Häh?! Sehän teki sorkkaraudalla sen purkamisen, kovemmat duunin.
[/quote]Sahan kanssa tulio itku kun oli niin painava
[/quote]
Oletko muuten pidellyt moottorisahaa? Se on painava.
En tiedä mutta kultaiset hanskat meni väärään osoitteeseen kun ei edes moottorisahaa saanu toimiin