Lue keskustelun säännöt.
työterveyshuollon psykologiapu, kokemuksia?
22.05.2014 |
Iso kynnys on jutteluapua hakea, mutta ahdistus kokemuksista vaikuttaa jo kaikkeen.työ ja lapsi sekä parisuhde kärsii.
Kommentit (4)
Hakisin ennemmin kunnan terapiakeskukselta. Työterveys näkyy yritykselle laskussa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
henkilökemioiden yhteensopivuus ratkaisee paljon
Mä oon käynyt. mulla oli akuutti katastrofi meneillään lapsen asioiden takia, eikä ollut varaa välittää mistään henkilökemioista. Eikä siitäkään saako työnantaja tietää vai ei. Kävin juttelemassa kaksi kertaa. Selvitti päätä, ja auttoi selviämään sen akuutin katastrofin yli.
Ei ole kokemusta, mutta päätin hakea itsekin huomenna keskusteluapua. Todella kova pala.