Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lehtimyyjät vastuussa???

Vierailija
14.07.2014 |

Mulle tuli yhteensä kolme Apu-lehteä, enkä tiedä miksi. Ajattelin että ovat jotain näytenumeroita tmv. Kunnes tänään tuli mojova lasku kestotilauksesta!

Soitin asiakaspalveluun ja sanoin, etten ole tilannut mitään lehteä. Sanoi, että kolme lehteä jo tullut, lasku tulee niistä. Sanoin etten suostu maksamaan edes niitä kolmea kun EN OLE TILANNUT MITÄÄN. 

Kysyin että miten olen muka tilannut kyseisen lehden? Kuulema kesäkuussa (sanoi tietyn päivämäärän). Katoin sitten puhelimestani että tosiaan, minulle oli soitettu sinä päivänä tuntemattomasta numerosta ja siihen töissä vastasin. Kun kävi ilmi, että oli puhelinmyyjä, löin luurin korvaan. Puhelu oli kestänyt huikeat 9 sekuntia. Tuossa ajassa ei edes ehdi tilata mitään. Tästä vittuuntunut puhelinmyyjä oli sitten laittanut minulle Apu-lehden kestotilauksen (kyseinen lehti ei ole ikinä tullut minulle ennen).

Mietityttää nyt, että joutuuko tuo idiootti vastuuseen tuollaisesta? Itse en aio maksaa mitään.

Onko muilla ollut vastaavaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään firma kauan käytä myyjää, joka tekee olemattomia kauppoja. Se myyjä on eksynyt väärälle alalle. Ja tietenkään et maksa olemattomasta tilauksesta senttiäkään.

Vierailija
2/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reklamoi firmaan viipymättä. Myyjä tehnyt virheen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niillä on myyjän nimi tiedossa?

Ja juu, en maksa. Sanoin sen asiakaspalvelun naisella ja uskoisin sen olevan sillä selvä. 

Mielestäni sen puhelinmyyjän pitäisi maksaa ne kolme lehteä. Ja en usko olevani ainoa jolle näin teki. Mutta tuskin on töissä enä. 

Vierailija
4/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos myyjä on kyrpiintynyt ei vastauksiin, tehnyt tuon useammallekin, saanut provikat ja häipynyt :)

Vierailija
5/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä neuvottiin tarttumaan kiinni ja lyömään kauppa lukkoon jo asiakas sanallakaan kysyy tilaajalahjasta. Sitten sanottiin että laitetaanpa teille tulemaan tämä lehti ´ja kaupat tuli.

Vierailija
6/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat sinne uudestaan yhteyttä (vaikka asiakkaana sulle ei kuuluis tulla vaivaa ja kuluja kun et kerran ole mitään tilannut..) vaikka sähköpostilla ja kerrot tuon mitä kerroit tässä eli sulle on soitettu mutta et ole tilannut mitään. 

 

Miten mulla ois mielikuva kaiken lisäks että noissa tilauksissa on laskun/tilausvahvistuksen saamisen jälkeen vielä joku aika (7 tai 14 päivää?) jollon tilauksen voi perua? Onko sulle siis jo tullut lasku tai kirjeenä vahvistus tilauksesta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 16:23"]Otat sinne uudestaan yhteyttä (vaikka asiakkaana sulle ei kuuluis tulla vaivaa ja kuluja kun et kerran ole mitään tilannut..) vaikka sähköpostilla ja kerrot tuon mitä kerroit tässä eli sulle on soitettu mutta et ole tilannut mitään. 

 

Miten mulla ois mielikuva kaiken lisäks että noissa tilauksissa on laskun/tilausvahvistuksen saamisen jälkeen vielä joku aika (7 tai 14 päivää?) jollon tilauksen voi perua? Onko sulle siis jo tullut lasku tai kirjeenä vahvistus tilauksesta? 

[/quote]

Joka tapauksessa jos on väärin perustein tehty kauppa, sen voi perua.

Vierailija
8/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 16:23"]Otat sinne uudestaan yhteyttä (vaikka asiakkaana sulle ei kuuluis tulla vaivaa ja kuluja kun et kerran ole mitään tilannut..) vaikka sähköpostilla ja kerrot tuon mitä kerroit tässä eli sulle on soitettu mutta et ole tilannut mitään. 

 

 

 

Miten mulla ois mielikuva kaiken lisäks että noissa tilauksissa on laskun/tilausvahvistuksen saamisen jälkeen vielä joku aika (7 tai 14 päivää?) jollon tilauksen voi perua? Onko sulle siis jo tullut lasku tai kirjeenä vahvistus tilauksesta? 

[/quote]

 

Joka tapauksessa jos on väärin perustein tehty kauppa, sen voi perua.

[/quote]Tottakai voi juu. Mutta jos laskua tai vahvistusta ei ole tullut niin niiden pitäis ottaa se peruutus vastaan ilman mutinoita muutenkin. Mutta sinne vaan yhteyttä ja kerrot miten meni, osa puheluistahan nauhoitetaan (vai kaikki?) juuri tuollaisten tilanteiden takia että on epäselvyyttä siitä tilattiinko jotain vai ei. Tässä nyt ei epäselvyyttä edes ole oikeasti ollut mutta jospa ois nauhalla niin joutuis varmaan se myyjä vastuuseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 16:02"]

Meillä neuvottiin tarttumaan kiinni ja lyömään kauppa lukkoon jo asiakas sanallakaan kysyy tilaajalahjasta. Sitten sanottiin että laitetaanpa teille tulemaan tämä lehti ´ja kaupat tuli.

[/quote] mutt jos asiakas vastaa joo e kiitos, en haluakkaan

Vierailija
10/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi sinulle esitettäväksi nauhoite puhelusta jossa muka tilaat lehden. Jollei heillä ole sitä, tai nauhoitteessa et tilaa lehteä, et ole tehnyt heidän kanssaan minkäänlaista sopimusta eikä sinua voi laskuttaa. Tämän jälkeen kysy, onko asia tällä selvä vai haluavatko että asioit kuluttaja-asiamiehen välityksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi