Miten saan entisen mieheni takaisin?
Eli erosi monta vuotta sitten hyvästä miehestä. Eron syy oli täysin minusta lähtöisin, sain tietää että lasten saanti on mahdotonta ja minulta löytyi kasvain kohdusta. Olin nuori ja halusin vain paeta. Muutin toiseen maahan ja aloin seurustelemaan miehen kanssa joka ei välittänyt vajavaisuuksistani sekä oli menettänyt jo läheisiä ihmisiään.
En usko että voin saada häntä takaisin,ero oli hänelle todella rankka ja nykyisin hän on onnellinen. En halua satuttaa häntä koska koko eron ajatus oli hän pääsee vähemmällä.
Kumminkin haluaisin vielä ehkä yrittää..tai jotain?
Kommentit (6)
Olipa hyvin sanottu, onnellinen on se ihminen joka haluaa sen mitä saa. Ehkä tämä on mun onnen salaisuus siis. Jotkut tuntuvat onnettomilta vaikka saisivat kuun taivaalta. Eivät osaa nähdä onnea pienemmissä asioissa.
Olet varmasti oikeassa, ja tämä on ollut toiveeni ja tiedän että hänellä menee oikein hyvin.
Mutta toisaalta haluaisin jotenkin selittää miksi vain pakenin,häivyin ja otin pika eron.
Kyse ei ole siitä että haluan jotain mitä en voi saada,vaan siitä että rakastan häntä vieläkin. Olimme parhaat ystävät ja hän oli ensimmäinen joka välitti oikeasti.
En vain kestänyt ajatusta siitä että hän jäisi jumiin minun vuokseni, ei saisi perhettä, pelkäisi minun menettämistäni ja että olisin kahle sairauteni vuoksi. Tällöin ikää oli 24v.
Enkä todellakaan halua rikkoa ketään, eikä suhteeni nykyiseen mieheen ole kovin mustavalkoinen. Ehkä tämä on vain ajatusten selvittämistä koska en voi sanoa tätä ääneen kenellekkään. Ja tiedän itsekkin että juna meni jo...huoh. Kiitän kuitenkin rehellisistä mielipiteistä!
T,Ap
Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.
Kun lähdit ja rikoit hänet, teki hänelle sen, että joutui kasaamaan itsensä uudelleen. Hän ei siis ole enää se sama tyyppi kuin silloin.
Se juna meni jo. Hän on kasvanut sinusta eroon ja on eri ihminen kuin se, jonka silloin tunsit. Mikset halua enää olla nykyisen miehesi kanssa? Haluatko rikkoa hänetkin? Onnellinen on se ihminen, joka haluaa sen, mitä saa.