Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+ naiset

Vierailija
27.10.2025 |

Katsotteko nuoria miehiä samalla tavalla kuin tuon ikäiset miehet katsovat naisia?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Ei kiinnosta yksikään mies enää. 

Vierailija
2/48 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mä en pysty näkemään nuoria miehiä edes seksikkäinä. He voi olla korkeintaan poikamaisen söpöjä, mutta ei kyllä itsellä mitään kiinnostusta herätä, enkä voisi kuvitella seksiä heidän kanssaan. 45+ on se ikäluokka, jotka esim. julkkiksistakin näyttää mun silmään seksikkäältä. Ikä antaa miestenkin ulkonäölle karismaa ja seksikästä karuutta. Esim. harmaat ja rypyt on ihan mielettömän seksikkäitä minusta.

- n 51 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson joitakin miehiä. En muuta. En haaveile heistä tai yritä iskeä. Oman ikäinen on aina paras.

Vierailija
4/48 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä oman lapsen ikäiset poikaset saa mitään värinää kehossa. Korkeintaan tuttujen kohdalla, sellainen äidillinen, ohhoh, onpas tuostakin söötistä pikkupojasta kasvanut fiksu aikuinen :)

Yhdennyn tuohon edellisiin, ikä tuo charmia ja kokemusta. Kammaripuolella en todellakaan halua opettaa enää ketää tavoille, haluan valmiin paketin, jolla kokemuksen tuomaa taitoa ja asennetta, pientä hienosäätöä korkeintaan :P

Vierailija
5/48 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😄

Vierailija
6/48 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Esivaihdevuosissa neljänkympin jälkeen meni kiinnostus seksiin, ja se on ollut ihana helpotus. Kun ei puolisoakaan ole, joten se on vain mukavaa ettei sitten jää kaipaamaan seksiä.

Vierailija
7/48 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katsoisin? Minua noin ylipäätään ei kiihota ihmiset visuaalisesti. Tämän lisäksi olen jo lisääntymisiän ulkopuolella, joten libido ei ylipäätään kaipaa mitään virikkeitä. Sitten ihan älyllistäen; minulla ei ole mitään yhteistä nuorten miesten kanssa. Lähinnä tulisi itsestäni pedarivibat jos olisi tuollaisia tarpeita.

Vierailija
8/48 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
9/48 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerron, että mulla on 23v ja 20v pojat itselläni, niin mitäpä luulet? En tosiaan katso. Katson sillä silmällä, että miksi tuolla ei ole pipoa päässä?

Vierailija
10/48 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kerron, että mulla on 23v ja 20v pojat itselläni, niin mitäpä luulet? En tosiaan katso. Katson sillä silmällä, että miksi tuolla ei ole pipoa päässä?

Tämä! Mun silmäni rekisteröivät tasan nilkkasukat pakkasella 😂

Vierailija
11/48 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Esivaihdevuosissa neljänkympin jälkeen meni kiinnostus seksiin, ja se on ollut ihana helpotus. Kun ei puolisoakaan ole, joten se on vain mukavaa ettei sitten jää kaipaamaan seksiä.

Puoliso on muutakin kuin seksi.

Vierailija
12/48 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on niin upea mies, ollut jo vuosikymmeniä, ettei ole sinä aikana tarvinnut vilkuilla nuoria eikä vanhoja. Vaikka olisin sinkku niin kyllä ihan itseni ikäisiä katselisin.

Vierailija
13/48 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poika on 25v. ja katson nuoriakin miehiä.

Vierailija
14/48 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä selvä, Pena!

Vierailija
15/48 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan katsoa joskus,  että onpa kivan näköinen nuori mies. Mutta mitään seksuaalista siinä ei ole. 

Omat pojat ovat kolmenkympin molemmin puolin ja samastan muut nuoret miehet heihin.

Vierailija
16/48 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miesten ikä nousee samassa suhteessa oman iän kanssa. Kolmekymppisenä katsoi kolmekymppisiä, nelikymppisenä nelikymppisiä jne.

Minua kyllä katsovat miehet, mutta eivät nuoret miehet, vaan ikäiseni ja vanhemmat.

Vierailija
17/48 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä selvä, Pena!

Voi viddu. Olen 55v. nainen. Miksi on niin vaikea uskoa että nainenkin voi katella nuoria miehiä???

Vierailija
18/48 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuoret miehet näyttävät silmääni edelleen paremmilta kuin oman ikäiset. Tietenkin, ja mielestäni se on luonnollista. Mutta en yritä iskeä heitä tai muutakaan, koska minulla on oma mies ja toisekseen ikäerosuhteet ei ole koskaan kiinnostaneet mihinkään suuntaan. 

N 48

Vierailija
19/48 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Itse viisikymppinen ja 20v poika. En nyt ihan noin nuoria katsele, mutta kyllä ihailen nuorempia miehiä (tosin enemmän varmasti 30+-40 ikäluokkaa). Vaihdevuodet päällä ja kyllä haaveilen seksistä kolmikymppisten kanssa. Ja voin sen tunnustaa, en ymmärrä miksi en voisi. Olin avioliitossa itseäni huomattavasti vanhemman miehen kanssa ja kyllä miehestä huomasi vanhenemisen. Ehkä siinä syy, miksi en haikaile viisikymppisten ja kuusikymppisten perään. 

Vierailija
20/48 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoliso on muutakin kuin seksi.

Harva hetero silti etsii seksitöntä suhdetta lähtöjään. Lesboista en tiedä mutta voi olla että tuolta löytyy kumppanuutta ilman seksiä ja ollaan tyytyväisiä.

Kaverit keski-iässä. Nämä voivat olla vaikka miten tärkeitä, ajan myötä rakkaitakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä