Päänahan arkuus flunssan oire???
Voiko kosketusarka päänahka liittyä päällä olevaan flunssaan vai onko kyse jostakin muusta? Pitääkö tästä huolestua?
Kommentit (16)
Ei ole flunssan oire vaan sulla on ollut tukka eri asennossa kuin tavallisesti.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:24"]
Ei ole flunssan oire vaan sulla on ollut tukka eri asennossa kuin tavallisesti.
[/quote]
No ei ole tästä kyse. Tiedän varmasti.
Pipo tuntuu kummalliselta päässä, samoin hiuksia pestessä suorastaan sattuu. Koko päänahka ei ole arka, vaan vain päälaki.
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:24"]
Ei ole flunssan oire vaan sulla on ollut tukka eri asennossa kuin tavallisesti.
[/quote]
No ei ole tästä kyse. Tiedän varmasti.
Pipo tuntuu kummalliselta päässä, samoin hiuksia pestessä suorastaan sattuu. Koko päänahka ei ole arka, vaan vain päälaki.
-ap
[/quote]No sit joku on sua pamauttanut päähän tai olet itse törmäillyt. Mene lääkärille jos vaiva jatkuu. Flunssan oire toi ei ole.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:24"]
Ei ole flunssan oire vaan sulla on ollut tukka eri asennossa kuin tavallisesti.
[/quote]
No ei ole tästä kyse. Tiedän varmasti.
Pipo tuntuu kummalliselta päässä, samoin hiuksia pestessä suorastaan sattuu. Koko päänahka ei ole arka, vaan vain päälaki.
-ap
[/quote]No sit joku on sua pamauttanut päähän tai olet itse törmäillyt. Mene lääkärille jos vaiva jatkuu. Flunssan oire toi ei ole.
[/quote]
Kai sen itse tietäisi, jos olisi päätään kolhinut.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:24"]
Ei ole flunssan oire vaan sulla on ollut tukka eri asennossa kuin tavallisesti.
[/quote]
No ei ole tästä kyse. Tiedän varmasti.
Pipo tuntuu kummalliselta päässä, samoin hiuksia pestessä suorastaan sattuu. Koko päänahka ei ole arka, vaan vain päälaki.
-ap
[/quote]No sit joku on sua pamauttanut päähän tai olet itse törmäillyt. Mene lääkärille jos vaiva jatkuu. Flunssan oire toi ei ole.
[/quote]
Kai sen itse tietäisi, jos olisi päätään kolhinut.
[/quote]Kännissä, aineissa. Mistä sitä mitään näistä ihmisistä tietää, jotka tänne kirjoittavat.
Ootko yskinyt paljon? Joskus tuntemukset korostuu kun on paljon yskinyt, lihakset kipeytyy myös pään alueella.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:24"]
Ei ole flunssan oire vaan sulla on ollut tukka eri asennossa kuin tavallisesti.
[/quote]
No ei ole tästä kyse. Tiedän varmasti.
Pipo tuntuu kummalliselta päässä, samoin hiuksia pestessä suorastaan sattuu. Koko päänahka ei ole arka, vaan vain päälaki.
-ap
[/quote]No sit joku on sua pamauttanut päähän tai olet itse törmäillyt. Mene lääkärille jos vaiva jatkuu. Flunssan oire toi ei ole.
[/quote]
Kai sen itse tietäisi, jos olisi päätään kolhinut.
[/quote]Kännissä, aineissa. Mistä sitä mitään näistä ihmisistä tietää, jotka tänne kirjoittavat.
[/quote]
Ap on kännännyt viimeksi uutena vuotena. Nämä tuntemukset päänahassa ilmaantuneet tämän viikon aikana.
-ap
Mulla on ainakin flussan, varsinkin jos paha niin oireena että päänahka on hellänä myös koko iho kropassa on kosketusarka
Flunssaan liittyvä kuume ja "lihaskivut" tuntuvat minullakin myös päänahan arkuutena.
Kun on necroomaan alettu niin toteanpa minäkin, että ilmeisesti flunssa minullakin tämän päälaen arkuuden on aiheuttanut.
Mulla josks harvoin on päälaki kipeä päänahasta jos tukka on rasvainen. Pesu poistaa kivun heti joten oletan että se rasvaisuus on syy
En tiedä, mutta seuraavaksi harvenee tulla. Näin kävi siskolla 30 v.
Hello, koko syyskuun olen pitänyt flunssaa ja oireet nyt viittaa keuhkoputken tulehdukseen. Yskiminen varsinkin aamulla loputonta ja väsyttää ja väsyttää. Terkkarissa todettiin, ettei tarpeeksi tulehduspisteitä verikokeesta. Nyt on päälaki ja alaselkä kosketusarka, iho on kipeä. Jokin yhteys flunssalla tähän on ja vitsit ovat vähissä. Shamaani vois olla koululääketiedettä viisaampi.
Yskiminen sattuu päänahkaan, mutta myös se jos otsaontelo on tulehtunut. Lisäksi kuumeessa päänahka tuntuu aralta. Voi olla myös päänsärkyä. Pistäisin flunssan piikkiin.
Necroon tänne nyt, mutta itsellä korvatulehduksen aikaan on päänahka arkana.