Lue keskustelun säännöt.
Lähtisitkö rannalla 10 päivän ikäisen vauvasi ja koiriesi kanssa?
Kommentit (9)
No miksi en lähtisi? Tottakai jos mieli tekisi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 11:20"]
Lähtihän Simon Cowellkin. Paitsi muija oli mukana.
[/quote]
Simonilla kärähti iho kun on aina paidatta :D miestissit
Ei ollut kuopus edes noin vanha. Tosin itse en hengaillut, lähinnä lapsia uitin.
Ei ollut kuopus edes noin vanha. Tosin itse en hengaillut, lähinnä lapsia uitin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Menisin, jos olis rantsua lähellä ja vauva olisi siis kesällä syntynyt.
Mä hengasin mökin pihalla... Kuten koko perhe ja pari koiraamme.
kesällä saattaisin lähteä mutta ilman koiria.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lähtisin ja heittäsin sen vauvan mereen
Lähtihän Simon Cowellkin. Paitsi muija oli mukana.