Määrän kynnysarvo on täyttynyt?!
Päivitin internet selaimeni, ja nyt tulee ilmoituksia ruudulle että "Määrän kynnysarvo on täyttynyt(20mb)" Mitä ihmettä tämä tarkoittaa?
Kommentit (22)
Nostan. Mulla tulee sama ilmoitus kans, ei mitään hajua mitä se tarkoittaa eikä hakukoneistakaan tietoa löytynyt... jos joku osais auttaa niin ei tarttis soitella Saunalahdelle ja jonotella ikuisuuksia...?
Ja edelliseen lisäys: ilmoitus alkoi tulemaan juurikin Saunalahden Mokkulan päivitysten jälkeen, ei selaimen päivityksen jälkeen.
Vielä kun tietäisi mihin tuo ilmoitus tulee, niin voisi neuvoa jotain. Tuleeko nettiselaimeen vaiko tekstiviesti kännykkään? Ehkä television ruudulle?
No juu mä en nyt älynnyt koko aloitusta alkaa selittämään järkevämmin kun aloin tähän jatkamaan ettei tartte uutta ketjua tehdä... Niin kun on Mokkulalla netissä tietokoneella niin siihen Mokkulan ohjelmaan tulee tuo ap:n kirjoittama teksti ja lisäksi 'haluatko katkaista yhteyden'
Viides vastaaja haluskin sitten ilmeisesti vain vittuilla eikä auttaa, kuten oletinkin.
Mulle tuli kanssa tänään ekaa kertaa tuo ilmoitus!
Soitin tekniseen tukeen, eikä niillä ollu mitään haisua, mikä on. Lupasivat asian selvittää ja vakuuttivat, että tiedonsiirto on rajatonta, eikä ainakaan tule tonnin laskua seuraavaksi, vaikka yhteyttä ei katkaise :D :D
No niin mulle nyt kans ekaa kertaa ilmesty tuo. Saunalahdella ei edes mahdollista hakea mitään.
No niin mulle nyt kans ekaa kertaa ilmesty tuo. Saunalahdella ei edes mahdollista hakea mitään.
Näytölle pompsahti minullekkin tuo tekstiikkuna. Googlettamalla löytyi tämä keskustelu... Mitähän lie?
Sama juttu.
Soitto Saunalahden asiakaspalveluun ja sen jälkeen tekniseen tukeen.
Siinä sitten ohjeiden mukaan muuteltiin/vaihdettiin nettitikun ohjelmat ja asennukset koneelle internetin välityksellä.
Tikku Huawei 353.
Nyt pitäisi olla uusi ohjelma tikussa, eikä pitäisi enää tulla "kynnysarvo ylitetty" ilmoituksia ja kehoituksia sammuttaa tai katkaista nettiyhteys.
Ongelman ratkaisu puhelimen välityksellä, asennusten muuttaminen ja uusien asentaminen kesti yli tunnin eli noin 1t 20minuuttia.
Tässä samassa Huawein tikussa on myös tietoturvaohjelmaongelma F-Securen ohjelmien kanssa. Tikun päivityksen jälkeen, tikku ei tunnistanut tai päästänyt enää Securen päivityksiä läpi, vaikka kuinka koetti tehdä tikkuun asetuksia saadun ohjeen mukaan.
Se ongelma ratkesi, kun molemmat vuoroillaan poistettiin koneesta järjestyksessä ensin tikku ja sitten Secure. Ja toimii taas....toivottavasti. Secure ei ainakaan vielä ole herjannut tietoturvaongelmasta.
saapa nähän toimiiko tämä asensin tikun uudestaa eikä mitään securea oo koneella. liittymän vaihto elle itomi.
Ei hitto, mulle tuli myös juuri äsken! Laitoin googleen ja tää keskustelu pomppasi ensimmäisenä... hui, toivottavasti todella vain jotain häikkää, eikä näy esim. laskussa... Säikäytti! Ja kellokin on niin paljon ettei mitään tukea taida saada kiinni.
Onneksi on vauva.fi....
Mulle tulee nyt toi ilmoitus. Mitä tapahtuuuuu?? :((
sama täällä, tänäaamuna ilmesty, eikä hajuakaan, mitä tarkoittaa????
Oli mitä oli, mutta käyttömukavuus on nollassa, kun pitää vastata joka hetki "ei", kun kysytään katkaistaanko yhteys. Kiitos Saunalahti!
sama ongelma heti päivityksen jälkeen. hieman ärsyttävä juttu!
Mulla kans rupes just tulemaan toi ilmotus...
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 13:30"]
Sama juttu.
Soitto Saunalahden asiakaspalveluun ja sen jälkeen tekniseen tukeen.
Siinä sitten ohjeiden mukaan muuteltiin/vaihdettiin nettitikun ohjelmat ja asennukset koneelle internetin välityksellä.
Tikku Huawei 353.
Nyt pitäisi olla uusi ohjelma tikussa, eikä pitäisi enää tulla "kynnysarvo ylitetty" ilmoituksia ja kehoituksia sammuttaa tai katkaista nettiyhteys.
Ongelman ratkaisu puhelimen välityksellä, asennusten muuttaminen ja uusien asentaminen kesti yli tunnin eli noin 1t 20minuuttia.
Tässä samassa Huawein tikussa on myös tietoturvaohjelmaongelma F-Securen ohjelmien kanssa. Tikun päivityksen jälkeen, tikku ei tunnistanut tai päästänyt enää Securen päivityksiä läpi, vaikka kuinka koetti tehdä tikkuun asetuksia saadun ohjeen mukaan.
Se ongelma ratkesi, kun molemmat vuoroillaan poistettiin koneesta järjestyksessä ensin tikku ja sitten Secure. Ja toimii taas....toivottavasti. Secure ei ainakaan vielä ole herjannut tietoturvaongelmasta.
[/quote]
Toivottavasti kynnysarvoilmoitus saatiin poistettua. Ei ainakaan vielä ole ilmestynyt takasin ruudulle. Tämän sanoman ilmoitus saatiin toivon mukaan pois, kun tikkuun asennettiin Mobile Partner-ohjelma.
Huawei e353 nettitikussa on F-Securen tietoturvaohjelman kanssa todella iso ongelma. Tikun päivitys ei päästä päivityksiä läpi.
Mobile Partner-ohjelma ei poistanut kuitenkaan sitä ongelmaa, joka on Huawei e353 nettitikussa F-Securen kanssa.
Huaweihin tullut uusi päivitys 1.2.2014 ei päästä F-Securen päivityksiä lävitse. Secure ilmoittaa ja käskee tarkistamaan internetasetukset.
Vika löytyi lopulta siitä, että nettitikun, Huawei e353 Mobile Partner-ohjelmalla, internetyhteys piti muuttaa NDSI-laajakaistayhteydestä RAS-modeemiyhteyteen...samalla väylän nopeus tipahti alemmas kuin aikaisemmin on ollut ja mistä todellisuudessa olen maksanut. Olen tilannut laajakaistan, mutta nyt saan toimimaan vain hitaamman modeemiyhteyden.
Toivottavasti nyt yhteys myös F-Securen kanssa alkaa toimimaan ja saan kaikki tietoturvapäivitykset lävitse ilman mitään järjettömiä sirkustemppuja.
Täytyy sanoa, että Saunalahden/Elisan toiminta asiassa on aika ala-arvoista, ei asiakasystävällistä...liikkeissä älyttömät jonot.
Taitaa olla iso vika, koska sen kanssa on painittu jo yli puoli vuotta.
Sama täällä.Onko sinulla saunalahti mokkula