Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Määrän kynnysarvo on täyttynyt?!

Vierailija
04.08.2013 |

Päivitin internet selaimeni, ja nyt tulee ilmoituksia ruudulle että "Määrän kynnysarvo on täyttynyt(20mb)" Mitä ihmettä tämä tarkoittaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.Onko sinulla saunalahti mokkula

Vierailija
2/22 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan. Mulla tulee sama ilmoitus kans, ei mitään hajua mitä se tarkoittaa eikä hakukoneistakaan tietoa löytynyt... jos joku osais auttaa niin ei tarttis soitella Saunalahdelle ja jonotella ikuisuuksia...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelliseen lisäys: ilmoitus alkoi tulemaan juurikin Saunalahden Mokkulan päivitysten jälkeen, ei selaimen päivityksen jälkeen.

Vierailija
4/22 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun tietäisi mihin tuo ilmoitus tulee, niin voisi neuvoa jotain. Tuleeko nettiselaimeen vaiko tekstiviesti kännykkään? Ehkä television ruudulle?

Vierailija
5/22 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu mä en nyt älynnyt koko aloitusta alkaa selittämään järkevämmin kun aloin tähän jatkamaan ettei tartte uutta ketjua tehdä... Niin kun on Mokkulalla netissä tietokoneella niin siihen Mokkulan ohjelmaan tulee tuo ap:n kirjoittama teksti ja lisäksi 'haluatko katkaista yhteyden'

Vierailija
6/22 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viides vastaaja haluskin sitten ilmeisesti vain vittuilla eikä auttaa, kuten oletinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kanssa tänään ekaa kertaa tuo ilmoitus!
Soitin tekniseen tukeen, eikä niillä ollu mitään haisua, mikä on. Lupasivat asian selvittää ja vakuuttivat, että tiedonsiirto on rajatonta, eikä ainakaan tule tonnin laskua seuraavaksi, vaikka yhteyttä ei katkaise :D :D

Vierailija
8/22 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin mulle nyt kans ekaa kertaa ilmesty tuo. Saunalahdella ei edes mahdollista hakea mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin mulle nyt kans ekaa kertaa ilmesty tuo. Saunalahdella ei edes mahdollista hakea mitään.

Vierailija
10/22 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytölle pompsahti minullekkin tuo tekstiikkuna. Googlettamalla löytyi tämä keskustelu... Mitähän lie?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.

Soitto Saunalahden asiakaspalveluun ja sen jälkeen tekniseen tukeen.

Siinä sitten ohjeiden mukaan muuteltiin/vaihdettiin nettitikun ohjelmat ja asennukset koneelle internetin välityksellä.

Tikku Huawei 353.

Nyt pitäisi olla uusi ohjelma tikussa, eikä pitäisi enää tulla "kynnysarvo ylitetty" ilmoituksia ja kehoituksia sammuttaa tai katkaista nettiyhteys.

 

Ongelman ratkaisu puhelimen välityksellä, asennusten muuttaminen ja uusien asentaminen kesti yli tunnin eli noin 1t 20minuuttia.

 

Tässä samassa Huawein tikussa on myös tietoturvaohjelmaongelma F-Securen ohjelmien kanssa. Tikun päivityksen jälkeen, tikku ei tunnistanut tai päästänyt enää Securen päivityksiä läpi, vaikka kuinka koetti tehdä tikkuun asetuksia saadun ohjeen mukaan.

Se ongelma ratkesi, kun molemmat vuoroillaan poistettiin koneesta järjestyksessä ensin tikku ja sitten Secure. Ja toimii taas....toivottavasti. Secure ei ainakaan vielä ole herjannut tietoturvaongelmasta.

 

Vierailija
12/22 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saapa nähän toimiiko tämä asensin tikun uudestaa eikä mitään securea oo koneella. liittymän vaihto elle itomi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, mulle tuli myös juuri äsken! Laitoin googleen ja tää keskustelu pomppasi ensimmäisenä... hui, toivottavasti todella vain jotain häikkää, eikä näy esim. laskussa... Säikäytti! Ja kellokin on niin paljon ettei mitään tukea taida saada kiinni.

 

Onneksi on vauva.fi....

Vierailija
14/22 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee nyt toi ilmoitus. Mitä tapahtuuuuu?? :((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä, tänäaamuna ilmesty, eikä hajuakaan, mitä tarkoittaa????

Vierailija
16/22 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuulemma pelkkää spammia

Vierailija
17/22 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mitä oli, mutta käyttömukavuus on nollassa, kun pitää vastata joka hetki "ei", kun kysytään katkaistaanko yhteys. Kiitos Saunalahti!

Vierailija
18/22 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ongelma heti päivityksen jälkeen. hieman ärsyttävä juttu!

Vierailija
19/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans rupes just tulemaan toi ilmotus...

Vierailija
20/22 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 13:30"]

Sama juttu.

Soitto Saunalahden asiakaspalveluun ja sen jälkeen tekniseen tukeen.

Siinä sitten ohjeiden mukaan muuteltiin/vaihdettiin nettitikun ohjelmat ja asennukset koneelle internetin välityksellä.

Tikku Huawei 353.

Nyt pitäisi olla uusi ohjelma tikussa, eikä pitäisi enää tulla "kynnysarvo ylitetty" ilmoituksia ja kehoituksia sammuttaa tai katkaista nettiyhteys.

 

Ongelman ratkaisu puhelimen välityksellä, asennusten muuttaminen ja uusien asentaminen kesti yli tunnin eli noin 1t 20minuuttia.

 

Tässä samassa Huawein tikussa on myös tietoturvaohjelmaongelma F-Securen ohjelmien kanssa. Tikun päivityksen jälkeen, tikku ei tunnistanut tai päästänyt enää Securen päivityksiä läpi, vaikka kuinka koetti tehdä tikkuun asetuksia saadun ohjeen mukaan.

Se ongelma ratkesi, kun molemmat vuoroillaan poistettiin koneesta järjestyksessä ensin tikku ja sitten Secure. Ja toimii taas....toivottavasti. Secure ei ainakaan vielä ole herjannut tietoturvaongelmasta.

 

[/quote]

 

Toivottavasti kynnysarvoilmoitus saatiin poistettua. Ei ainakaan vielä ole ilmestynyt takasin ruudulle. Tämän sanoman ilmoitus saatiin toivon mukaan pois, kun tikkuun asennettiin Mobile Partner-ohjelma.

 

Huawei e353 nettitikussa on F-Securen tietoturvaohjelman kanssa todella iso ongelma. Tikun päivitys ei päästä päivityksiä läpi.

 

Mobile Partner-ohjelma ei poistanut kuitenkaan sitä ongelmaa, joka on Huawei e353 nettitikussa F-Securen kanssa.

Huaweihin tullut uusi päivitys 1.2.2014 ei päästä F-Securen päivityksiä lävitse. Secure ilmoittaa ja käskee tarkistamaan internetasetukset.

Vika löytyi lopulta siitä, että nettitikun, Huawei e353 Mobile Partner-ohjelmalla, internetyhteys piti muuttaa  NDSI-laajakaistayhteydestä RAS-modeemiyhteyteen...samalla väylän nopeus tipahti alemmas kuin aikaisemmin on ollut ja mistä todellisuudessa olen maksanut. Olen tilannut laajakaistan, mutta nyt saan toimimaan vain hitaamman modeemiyhteyden.

Toivottavasti nyt yhteys myös F-Securen kanssa alkaa toimimaan ja saan kaikki tietoturvapäivitykset lävitse ilman mitään järjettömiä sirkustemppuja.

 

Täytyy sanoa, että Saunalahden/Elisan toiminta asiassa on aika ala-arvoista, ei asiakasystävällistä...liikkeissä älyttömät jonot.

 

Taitaa olla iso vika, koska sen kanssa on painittu jo yli puoli vuotta.