Lue keskustelun säännöt.
Rinnanpäät tulehtuneet? (imetysasiaa..)
09.09.2006 |
Eli rinnanpäät kirvelee ja polttaa. Imetystä jo takana, eli " alku arkuutta" ei tää enää ole. Voiko olla että on tulehtunut vai voiko esim. vauvan tiheä imu saada nännit näin kipeiksi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei rintsikoita hautomassa.