Lue keskustelun säännöt.
Miten joku kehtaa väittää, että keskitysleirejä ei ollut olemassakaan?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mut ei kai kukaan yhtään historiaa tunteva sellasta väitä vakavalla naamalla?
sen sanaa ei saa arvostella eikä arvoida, muuten joutuu ikuiseen häpeään ja kadotukseen. amen. Se on kyllä aika sairasta ja naivia kylläkin.
Suomi on vapaa maa.