Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auta minua, millainen mekko näiden kenkien kanssa!

Vierailija
02.08.2013 |

Ostin tällaiset kengät:

 

http://www.irregularchoice.com/shop/womens/product/5407/bloxy.html?offset=9

 

mutta nyt en oikein tiedä millaisen juhlamekon niiden kaveriksi hankkisin. Olisiko teillä ideoita? Minkä värinen tai mallinen? Saa heitää vaikkapa ihan kuvia jostain nettikaupoista. Tarkoitus on laittaa nuo ystävän häihin, joten (liian) valkoinen mekko on nyt poissuljettu.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain Lolita-tyyppistä, muttei ihan niin koristeellista. EI siis mitään liian pelkistettyä ja modernia, vaan reilusti romanttista tyyliä.

 

Katson, jos löydän äkkiä esimerkkejä.

Vierailija
2/15 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko saisi olla yksivärinen koska kengissä tapahtuu niin paljon.
Valitse mekon väriksi joku kengissä näkyvä väri, valinnanvaraa onneksi on :)

Jos päädyt mustaan mekkoon (minkä ehkä itse tekisin) ja se tuntuu tylsältä niin mätsää laukku kenkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin kirkkaan värisen, mutta yksivärisen mekon, koska kengissä on niin paljon väriä ja kuviota. Joku sellainen 60-lukuhenkinen mekko, joka tyköistuva ylhäältä ja vyötäröltä ja sitten levenevä hameosa, voisi sopia noihin kenkiin.

Vierailija
4/15 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös yleensä ensin osteta mekko ja sitten vasta kengät? Joku sininen yksivärinen romanttishenkinen mekko sopisi. Kotelomekko tai liehuvahelmainen. Minusta molemmat käy.

Vierailija
5/15 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti yksivärinen mekko, ettei riitele kenkien kanssa. Samoin pikkulaukku ja korut kannattaa pitää hillittyinä. Itse ostaisin mustan simppelin ja kauniin mekon, käsi - tai korvakorut voisivat olla turkoosia.

Vierailija
6/15 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tylsä, sininen voisi sopia mutta tuleeko siitä liian Kaarina Suonperä -fiilis (ja millaiset asusteet sitten?). Valkoinen sopisi mielestäni ehdottomasti parhaiten, esim. tämän mallisena: http://www.zalando.fi/ted-baker-haruna-juhlamekko-keltainen-te421c03x-704.html

 

Mutta mä lähtisin ehkä etsimään punaista mekkoa jommassa kummassa kengissä olevasta punaisen sävystä. Tässä muutama mekko jotka saattaisivat sopia:

http://www.zalando.fi/pier-one-paitamekko-punainen-pi921c00q-303.html
http://www.zalando.fi/oasis-matilda-juhlamekko-pinkki-oa221c02b-402.html
http://www.zalando.fi/lipsy-juhlamekko-pinkki-li721c03v-402.html
http://www.zalando.fi/kiomi-kotelomekko-punainen-k4421c00m-402.html


Mun mielestä noihin kenkiin sopii monenmalliset mekot, romanttinen liehuvahelmainen tyllimekko, mutta minusta myös pelkistetymmät mallit.

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos vinkeistä! Itse olin myös ajatellut jotain kellohelmaista, esim tällainen kiinnostaisi

 

http://www.oliviarougeshop.com/yksivariset-mekot-hihoilla-p-1045.html

 

mutta sininen taitaa olla liian samaa sävyä.  Valkoinen olisi tosiaan hyvä, mutta en taida toisen häihin kehdata laittaa. Ajattelin, että voisin ommella mekon myös itse, jos löydän hyvät kaavat, ehkä lähden kenkien kanssa kangaskauppaan.

 

Ja vitoselle, eikö oikea Nainen osta kivat kengät silloin kun sellaiset löytää, riippumatta siitä, onko niiden kanssa mitään sopivaa päällepantavaa ;) Koskaan ei voi olla liikaa kenkiä jne.

 

ap

Vierailija
8/15 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen mekko ehdottomasti ja selkeälinjainen. Kellohelma sopisi mielestäni kenkiin hienosti. Muissa asusteissa ja koruissa voisitkin sitten leikitellä myös kenkien väreillä?

http://www.zalando.fi/swing-juhlamekko-valkoinen-sg721c00q-003.html?size=36

http://www.zalando.fi/orla-kiely-cloud-organza-juhlamekko-valkoinen-k1921c00q-002.html?size=36

http://www.zalando.fi/axara-juhlamekko-valkoinen-ax121c01v-002.html?size=36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeestiko ostit nuo kengät (epäilen); no niin, liehuvahelmainen yksivärinen sähäkkä sininen mätsäisi.

Vierailija
10/15 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 ei huomannut, että kyse oli häistä, sorry ... Sininen on hyvä vaihtoehto, tarkalleen kengissä oleva sävy. Hennosti fiftarityyliin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat kengät - Irregular Choicen kengät nyt vaan on niin ihania:)

 

Itse kallistuisin em. mekoista Olivia Rougen mekkoon, joko sinisenä tai punaisena.

 

Ja vitoselle: asun suunnittelun voi paremmin kuin hyvin aloittaa kengistä!

 

Vierailija
12/15 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivia Rougen mekkoon kallistuisin minäkin, väriksi ehkäpä punainen.

Jos mekko olisi sininen niin fiilis ehkä tosiaan vähän liian smurffi?

 

Ja kyllä minäkin usein aloitan juhlavaatetuksen suunnittelun kengistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen palasi linjoille. Minä ostaisin jotain tällaista:

 

T

ämä ei ole kovin lolitamainen, mutta sopii kenkiin - ja koska se ei ole überkoristeellinen, sopii muuhunkin käyttöön mukavasti. Vaikuttaisi olevan samaa sinistä kuin kenkiesi kantapäät, korot ja rusetti. Ja rusetti toistuu kivasti vyötärönauhassa.

http://www.zalando.fi/even-odd-juhlamekko-sininen-ev421c0d4-501.html

T

ässä on sitä lolitamaisuutta, jota ajan takaa, tosin värit tuossa väärät.

http://www.zalando.fi/german-princess-juhlamekko-sininen-gp121c00z-502.html

T

ämä on muuten fantsu:

http://www.zalando.fi/laona-iltapuku-sininen-la021c00e-k00.html

 

Vierailija
14/15 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 11:51"]

Hei, kiitos vinkeistä! Itse olin myös ajatellut jotain kellohelmaista, esim tällainen kiinnostaisi

 

http://www.oliviarougeshop.com/yksivariset-mekot-hihoilla-p-1045.html

 

mutta sininen taitaa olla liian samaa sävyä.  Valkoinen olisi tosiaan hyvä, mutta en taida toisen häihin kehdata laittaa. Ajattelin, että voisin ommella mekon myös itse, jos löydän hyvät kaavat, ehkä lähden kenkien kanssa kangaskauppaan.

 

Ja vitoselle, eikö oikea Nainen osta kivat kengät silloin kun sellaiset löytää, riippumatta siitä, onko niiden kanssa mitään sopivaa päällepantavaa ;) Koskaan ei voi olla liikaa kenkiä jne.

 

ap

[/quote]

Tuo on myös oikein kiva!

 

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

 Toi olivia mekko, ehdottomasti punaisena! Ehkä sininen pikkulaukku ja kapea vyö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä