Pelottaako uusi Kiina-variantti?
Kommentit (80)
Ei pelota, koronavirukset aiheuttaa suuren osan vuosittaisista flunssista.
Minulla juuri oli koronavirustartunta, luotan siihen että immuniteetti suojaa jonkin verran
Ellet satu olemaan yli 80-vuotias pitkäaikaissairas niin ei syytä pelkoon.
Pelottaa pelokkaat ihmiset, järki heiltä mänöö.
En halua uutta 2020-2022 ajanjaksoa
Jos tulee tietoa, että on vaarallinen alle 60v., niin sitten pelottaa.
Riippuu millainen variantti muodostuu. Turha spekuloida asialla vielä.
Ihan sama, miksi merihirviöksi haluavat kutsua. Mulle riitti.
Minulla on neljä rokotetta plus influenssarokote eikä pelota. Takana yksi sairastettu korona, joka oli rankempi kuin muilla perheenjäsenillä, ja ties vaikka parhaillaankin olisi, kun olen kuumeessa ja yskittää. Lisäksi kuulun riskiryhmään.
Ei tästä elämästä selviä hengissä. Turha elämäänsä on tuhlata pelkäämiseen ja panikointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelota kun en ole ottanut rokotteita.
Toivon sitten, että se variantti kohdallasi on niin, niin pitkä ja aiheuttaa sinulle elinikäisiä traumoja.
Olen eri, mutta sinulleko jää jotain traumoja lenssuista? :D
Miksei moderaattori poistanut sinun qanonpellekommenttiasi? Tai miksei vaan koko helvetin paskakeskustelua?!
Haloo, moderaattori. Toimi.
ei pelota, ja uusi variantti on usasta, ei kiinasta.
Ei ainakaan yhtään sen enempää kuin kymmenen edellistä. Se Etelä-Afrikasta tullut ensimmäinen variantti pelotti. Sen piti olla paljon tarttuvampi eikä vielä tiedetty onko se yhtä tappava kuin alkuperäinen.
Ei varsinaisesti pelota, mutta huolettaa miten taas näyttää siltä että ollaan samassa tilanteessa kuin vuonna 2020.
Ja otsikko on muuten rasistinennn, jos et tätä vittujotajunnut MODERAATTORI!
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan yhtään sen enempää kuin kymmenen edellistä. Se Etelä-Afrikasta tullut ensimmäinen variantti pelotti. Sen piti olla paljon tarttuvampi eikä vielä tiedetty onko se yhtä tappava kuin alkuperäinen.
Alkuperäisen tappavuus oli lievempi kuin influenssassa, tämän totesi WHO:kin jo v. 2020.
Kiinavirus on kiinasta kuten sen kaikki antitkin.
Perusterveenä ja rokotettuna pelottaa enemmän auton alle jääminen tai kaatuminen ja päänsä lyöminen kuin yksikään koronavariantti.