Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmä kysyy: Kappaleen ylimmän lauseen sisennys Open Officessa?

Vierailija
03.06.2013 |

Miten sisennän kappaleen ensimmäisen lauseen ja kuinka paljon sensisennyksen tulisi olla virallisessa akateemishenkisessä esseessä, jossa esim. fonttikoko on 12 ja marginaalien tulee olla 2 cm? Ja ohjelmahan oli siis open office... En löydä mistään...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kovastikin neuvoa, mutta mullahan onkin word....

Vierailija
2/4 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappaleen asetuksista. Kyseessä on ensimmäisen rivin eikä suinkaan ensimmäisen virkkeen sisennys (lauseesta puhumattakaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan tuollaisesta akateemishenkisen esseen sisennyksestä. Enemmän tuo kuulostaa epäonnistuvalta pätemisyritykseltä :-)

Vierailija
4/4 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Tai sitten yliopiston ennakkotehtävän säätämiseltä :)
t.ap
Kiitos vastanneille!