Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pidätte tästä talosta

Vierailija
30.08.2013 |

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/index.jsp?portal=eo

 

Mielestäni ihana ja rahatkin riittäisivät. Olemme töissä turussa, joten työmatkat arveluttavat.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään taloa tuossa linkissä...

Vierailija
2/9 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiiivan ihana! Mut homekoirat sinne ensin.

Vierailija
4/9 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihana! Heti vaan esittelykierrokselle katsomaan paikanpäälle onko livenäkin sun unelma.

Vierailija
5/9 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun on noin persoonaton, suorastaan tylsät materiaalivalinnat sisällä. Ulkoapäin näyttää mielenkiintoiselta, mutta sisällä pettymys. Mulla menis kaikki laatat vaihtoon, lattioita myöten. En ihastunut. 

Vierailija
6/9 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Kannustalon Ainola? Vähän muistuttaa sitä mallia, mutta ei näytä ihan siltä kuitenkaan. Ihana tuo piha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen talo vaatii jatkuvaa kunnossapitoa ja intoa pihatöihin. Minun makuuni jotenkin aivan liian romanttinen ja "kaikkea aivan liikaa"-talo. Muta senkun menette katsomaan , jos sinua viehättää. Ei Piikkiö niin kaukana ole Turusta.

Vierailija
8/9 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisätilat on jotenkin niin mauttomasti sisustettu, että jos tohon muuttaisin , pitäisi vaihtaa lattiamateriaalit ja miltei kaikki muukin. En pidä liian valmiiksirakennetusta pihastakaan. Ainoastaan meren läheisyys on viehättävä asia, muuten en pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laskeskella ihan tosissaan niitä työmatkoihin kuluvia aikoja - kaikki on pois perheen kanssa vietetystä ajasta ja onhan tuossa tosiaan pihallakin mukavasti työsarkaa. :) Veikkaisin, että talon arvo ei voi kauheasti enää nousta tuosta, joten sitä ei kannata yrittää myydä heti muutaman vuoden jälkeen - suosittelen siis miettimään elämää ihan kunnolla 20 vuotta eteenpäin.

Vaikka talo ei välttämättä omaan makuuni olekaan, uskoisin sen olevan monenkin unelma. Itse saattaisin seota ja tehdä tuosta kunnon Huvikummun. :D Kaakelit ovat mielestäni hieman hassut ottaen huomioon talon muun tyylin, mutta niiden valintaanhan voi olla joku ihan järkeenkäypä syy.

 

N25, joka epäilee, että palstaa käytetään taas klikkauskaivona