Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan tuttavasi peruuttanut häänsä kun kutsut on jo lähetetty?

Vierailija
17.08.2013 |

syynkin saa kertoa, jos haluat.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On perunut. Syyksi sanoi, että kävi jännittämään liikaa ja että hirveä ahdistus tuli häistä. n. kk päästä pari erosi.

Vierailija
2/22 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan kyllä.

Kirkko, pappi ja hääpaikka oli jo varattu ja kaikille mainostettu tilaisuutta sanallisen kutsun kera. Eivät aivan ehtineet kutsukortteja lähettää kun morsmaikku ilmoitti että sitoutuminen ahdistaa. Olivat kuitenkin seukanneet jo useita vuosia ja yhteinen talokin oli juuri hommattu tietty yhteisellä lainalla. Vauvastakin oli "aikataulu" laadittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian petti ja sulhanen sai tietää. Oli varattuna Turun linna ja kaikki.

Vierailija
4/22 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, morsian tuli katuma paalle ja jatti sulhon 1kk ennen haita! Olivat 8 v yhdessa ennen haita.. 200 vierasta oli kutsuttu. 

Vierailija
5/22 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 00:28"]

Morsian petti ja sulhanen sai tietää. Oli varattuna Turun linna ja kaikki.

[/quote]Tämä kuulostaa kovin tutulta. Voisitko kertoa vaikka vuoden ja parin etunimien ensimmäiset  kirjaimet. Olen seurannut läheltä vastaavaa tilannetta.

 

Vierailija
6/22 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhtään tapausta jossa mies olisi jättänyt morsiamen? Minulla ja entisellä oli kyllä häät, mutta kiitoskortteihin asti ei päästy, kun erottiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta itse kyllä olen. :DD

Vierailija
8/22 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne morsiamet voi jättää. Naisiakin voi ahdistaa sitoutuminen. Se ei ole teidän miesten yksinoikeus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttava on tehnyt näin. Syynä oli se että mies oli luvannut tiettyjä asioita mutta sitten ei pitänytkään niistä kiinni. Pettämisestä ei ollut kyse.

 

Mutta hyvä niin, parin vuoden päästä tuttavani löysi uuden ja paremman miehen :)

Vierailija
10/22 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 00:28"]

Morsian petti ja sulhanen sai tietää. Oli varattuna Turun linna ja kaikki.

[/quote]

Mun tuttavilla meni päinvastoin eli mies petti ja morsian sai tietää. Paiskasi saman tien miehen pellolle eikä tietääkseni ole sen koommin edes puhunut ex-sulholleen. Kaikki eroasiat hoitivat lakimiehet ja morsmaikun vanhemmat, kiikuttelivat papereita pariskunnan välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 00:37"]

Onko yhtään tapausta jossa mies olisi jättänyt morsiamen? Minulla ja entisellä oli kyllä häät, mutta kiitoskortteihin asti ei päästy, kun erottiin.

[/quote]

 

Tiedän tapauksen, jossa mies jätti morsiamen. Tuli vain toisiin aatoksiin.

Vierailija
12/22 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr. Phil tv4 aiheen ytimessä just nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tämä tosi vanha juttu. Mies sai tietää, että lapsi joka tulossa onkin hänen bestmaninsa lapsi. Joo, ei ole kaunareista.Sulhanen (veljeni) oli järkyttynyt ja perui häät (kutsut oli jo lähetetty). Hän on muuten sittemmin ollut naimisissa jo 14 vuotta ja kolmen lapsen ihana isä. 

Silloisesta mosrsiamesta en tiedä muuta kuin , että on neljän lapsen yksinhuoltaja (kolme isää). Oli muuten ihan kiva ihminen sikäli kun opin tuntemaan. 

Vierailija
14/22 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kaveripariskunta erosi kuukausi ennen häitä. Ja siitä on alle kuukausi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sisareni sairastui aivokuumeeseen, joten häätilaisuus peruutettiin. Häät pidettiin pari kuukautta myöhemmin. Sulhasen sukulaiset olivat raivoissaan, kun päivää siirrettiin. He eivät ymmärtäneet tilanteen vakavuutta.

Vierailija
16/22 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kolme tapausta tiedän niin, että juuri ennen kutsujen lähettämistä on peruttu. Näistä kahdessa sama pari on kuitenkin vihitty vähän myöhemmin ja vain yksi erosi lopullisesti.

Vierailija
17/22 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sukulaistyttöni ja miehensä peruivat häät noin viikkoa ennen, hekin olivat muuten menossa naimisiin Turun linnassa. En tiedä kumpi jätti kumman, luulen että se oli yhteinen päätös. Ja ihan kuin elokuvissa, tyttö lähti häämatkalle kuitenkin yksin ja tapasi siellä miehen jonka kanssa on nyt ollut melkein kymmenen vuotta :)

 

Aikoinaan myös yksi tuttavani ja miehensä päättivät erota ennen kuin kiitoskortit ehdittiin lähettää, eli suunnilleen viikon sisään häistä. Tämäkin oli tietääkseni aika lailla yhteinen päätös, kumpikin oli tahollaan miettinyt häiden peruuttamista mutta ei ollut saanut suutaan auki ajoissa. Niinpä ehtivät viettää hulppeat hääjuhlat ennen kuin kaikki lähti purkautumaan. Sikäli hyvä juttu että molemmilla oli suunnilleen samat ajatukset ja selvisivät tilanteesta suuremmitta traumoitta, vaikka parin lähipiirille niitä taisi tuossa vähän tullakin.

Vierailija
18/22 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo... tapasi häämatkalla uuden miehen... Oiskohan kuitenkin ollut valmiina odottamassa. Ja todellinen syy eroon.

Vierailija
19/22 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, tämä mies oli muistaakseni ihan toiselta puolelta Suomea (Joensuusta tms.) kun taas tyttö asui (ex-)miehensä kanssa Länsi-Suomessa. Tämä samainen pari muuten oli jo kerran, muutamaa vuotta aiemminkin, perunut häät ja pitänyt suhteestaan taukoa, mutta tämä tapahtui niin paljon aiemmin että kutsuja ei ollut lähetetty. Palasivat sitten yhteen ja pääsivät tällä kertaa hääjärjestelyissään pidemmälle :) Olivat olleet teineistä asti yhdessä, joten ilmeisesti kymmenen vuoden jälkeen molemmilla oli ajatus että kuuluu mennä naimisiin, mutta samalla kuitenkin epävarmuus siitä, että oliko se sitten tässä. Eikä ollut, kummallekaan.

Vierailija
20/22 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, tämä mies oli muistaakseni ihan toiselta puolelta Suomea (Joensuusta tms.) kun taas tyttö asui (ex-)miehensä kanssa Länsi-Suomessa. Tämä samainen pari muuten oli jo kerran, muutamaa vuotta aiemminkin, perunut häät ja pitänyt suhteestaan taukoa, mutta tämä tapahtui niin paljon aiemmin että kutsuja ei ollut lähetetty. Palasivat sitten yhteen ja pääsivät tällä kertaa hääjärjestelyissään pidemmälle :) Olivat olleet teineistä asti yhdessä, joten ilmeisesti kymmenen vuoden jälkeen molemmilla oli ajatus että kuuluu mennä naimisiin, mutta samalla kuitenkin epävarmuus siitä, että oliko se sitten tässä. Eikä ollut, kummallekaan.