Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys muille chilin ystäville

Vierailija
25.08.2013 |

Olen aina pitänyt tulisesta ruoasta, kausittain tulee syötyä. Nyt kun ostin uuden pullon chiliä kaappiin ja annostelin sitä aika runsaasti, seuraavana päivänä tuli taas vienot jälkipoltteet. Kysymykseni onkin tottuuko vartalo chiliin niin, ettei vessassa käynti ole enää tuskaa? Ja ärsyttääkö se matkallakin suolistoa, jos loppupäässäkin tuntuu pahalta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chilihän tunnetusti aiheuttaa vatsahaavoja, joten siitä päätellen ärsyttäää koko matkan. Kyllä siihen poltteluun tottuu, ei mulla ainakaan enää miedommat chilit aiheuta polttelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän