Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syy virtsankarkailuun?

Vierailija
16.05.2013 |

Tai ei se varsinaisesti karkaa, muutama tippa tulee päivän aikana pikkareihin, haisee hieman ikävälle.

Ongelmaa oli puoli vuotta sitten n. kuukauden ajan, ja nyt taas sitä on alkanut esiintymään.

Synnytyksistä on jo vuosia aikaa, gynekologisesti kaikki kunnossa (kävin keväällä), pissalla käydessä pystyn "katkaisemaan suihkun lihasvoimalla".

Mistähän tää vois johtua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sä tiedätkään, että se on virtsaa? Ei nimittäin tunnu uskottavalta.

Vierailija
2/4 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 16:38"]

Mistäs sä tiedätkään, että se on virtsaa? Ei nimittäin tunnu uskottavalta.

[/quote]

niin, jos se onkin smetanaa

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko liian vähän estrogeeniä? Onko jossain vaiheessa kiertoa häiritsevämpää? Kysy gyneltä.

Vierailija
4/4 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko liian vähän estrogeeniä? Onko jossain vaiheessa kiertoa häiritsevämpää? Kysy gyneltä.