Lue keskustelun säännöt.
Voiko ovistesteihin luottaa OV
25.08.2013 |
kun raskaustestit näyttää tiettynä aikana kuusta plussaa vaikka en ole raskaana?
Kommentit (5)
Siis voiko ovistesteihin luottaa niin, että näyttävät ovulaation vai? Ainakin mun kokemuksella voi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun kokemuksella voi, sillälailla mä tulin raskaaksi... Mutta tuota sun raskaustestijuttua kyllä ihmettelen...
Tuota raskaustestijuttua on ihmetelty monta vuotta. Mitään syytä ei ole löydetty miksi testit näyttää plussaa vaikka en ole raskaana. Tätä kuitenkin tapahtuu vain herkimmillä testeillä.
Mulla on pco ja ovistesti näyttää positiivista noin viikon kerrallaan kun keho yrittää ovuloida mutta se munasolu ei irtoa kuitenkaan. Verikokeilla todettu.
Eikö kenelläkään ole kokemuksia?