Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Tallinnan kylpylöistä?

Vierailija
27.07.2013 |

Ensi viikolla menossa Merlton spahan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin itse olla juuri tuossa kylpylässä viime tslvena. En nyt muista nimeä. Sijaitsi vanhan kaupungin takana muutaman kilometrin päässä keskusrasta. En ollut tyytyväinen. Kylpylä oli avoin kaikille ja tunnelma oli sen mukainen. Huonot saunat ja pieni allas. En mene toiste kylpylä matkoille. 

Vierailija
2/2 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistin kylpylän nimen jossa olin. Meriton grand conference. En menisi toiste. Onneksi on kesä ja vanha kaupinki ja kaikkea muutakin tarjolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä