Huuto.net trokari..
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?odir=a&sellstyle=K&status=N&class…
http://www.crocs.fi/hello-kitty-custom-clog/11564,fi_FI,pd.html?cid=68L…
Moni ostanut ylihintaan trokarilta kenkiä.
Kommentit (9)
Onhan huutis ja facebookin kirppikset täynnä talvihaalari yms trokareita. Ne ostaa alennuksella ja myy kalliimmalla. Eihän sitä voi estää muuten kuin olla ostamatta.
Omassa käytössä olleita tavaroita voi myydä vapaasti. Jos ostaa halvalla ja myy kallillaa niin se on yritystoimintaa josta pitää maksaa verot. Kyllähän niihin voi vaikuttaa kun ilmoittaa ylläpidolle tai tarvittaessa verottajalle.
Idiootit! Joillakin jää käyttämättä ihan uusia tavaroita, joista itse maksanut täyden hinnan, alihintaanko ne pitäisi myydä käyttämättöminä?
meillä on kahdet käyttämättömät crocsin kumpparit kaapissa (laput kiinni edelleen), kummatkin olen lapselle ostanut omaan käyttöön.
Ensimmäiset ostin syksyllä ja silloin talvi tulikin niin aikaisin, että saappaat jäivät kokonaan käyttämättä, keväällä olivat jo liian pienet.
Toiset saappaat ostin ilman että lapsi kokeili niitä: malli ei sopinut jalkaan enkä ehtinyt palauttaa niitä kauppaan.
Tarkoitus oli listata ne huutonettiin, niistä saa joku hyvät saappaat. Olen siis trokari kun listaan ne.. ou jee
vahingossa on ostanut lähes samankokoisia kenkiä useita pareja?
Ei vaan, kyllähän näitä trokareita tuolla kiinni jää (ja hyvä niin):
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010020111034768_uu.shtml
Idiootit! Joillakin jää käyttämättä ihan uusia tavaroita, joista itse maksanut täyden hinnan, alihintaanko ne pitäisi myydä käyttämättöminä?
Ostanut ylihintaan, joo varmaan.
Ihan sama kun kerran joku kysyi saako vaatteen, jonka olin ostanut lapselleni keväällä seuraavaksi talveksi ja oli jo syksyllä pieni, paljon halvemmalla kuin itse olin siitä maksanut kun kuulemma eräällä tietyllä sivulla niitä saisi siihen hintaan. Joo-o, olihan siellä, mutta kun ei ollut sitä kokoa eikä ollut ollut pitkään aikaan sen verran itsekin seurasin.
Voi helvetin narinaa, siellä olisi siihen hintaan, no ostaisi perkele 110 cm lapselleen 74 cm vaatteen mainitsemiltaan sivuilta kun kerran saa sopivaan hintaan. Mitä minulta kerjää.
Voi hitto kun tyhmät ihmiset ärsyttää!
Siis...kaikki lastenvaatekaupatkin myy vaatteensa kalliimmalla kuin sisäänosto hinnalla. Eli mitä tässä nyt niin ihmeellistä on??? Saahan sitä pyytää mitä tahansa hintaa. Siinä ei ole mitään laitonta. Ihan turhaa rutinaa...
Ei se ole tyhmä joka pyytää. Toiset vaan haluavat maksaa tuotteista liikaa. Huutonetissä näkee usein (varsinki huudettavissa tuotteissa) käsittämättömiä hintoja. On ollut tapauksia, joissa lähimarketista saa normaalihintaisen tuotteen halvemmalla, kuin mitä huutonetin myyjä on siitä saanut. Mutta ei kai se ole laitonta maksaa liikaa :D
Siis...kaikki lastenvaatekaupatkin myy vaatteensa kalliimmalla kuin sisäänosto hinnalla. Eli mitä tässä nyt niin ihmeellistä on??? Saahan sitä pyytää mitä tahansa hintaa. Siinä ei ole mitään laitonta. Ihan turhaa rutinaa...
Onhan huutis ja facebookin kirppikset täynnä talvihaalari yms trokareita. Ne ostaa alennuksella ja myy kalliimmalla. Eihän sitä voi estää muuten kuin olla ostamatta.