Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä joka tiedät värinpoistoaineesta Colour B4!

Vierailija
30.01.2013 |

Onko sulla itselläs kokemusta liian oranssiksi menneestä tyvestä värinpoiston jälkeen? Onko mitään muuta keinoa saada tuo oranssisävy pois kuin värjääminen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mitään oranssia sävyä minulle. Värjäämättömän tyveen aine ei ole vaikuttanut mitään. Silloin kun oli pitkä tukka ja poistin vuosia kerrostuneen tumman värin, latvoihin jäi vähän punertavia tummempaa, kaikki kerrostunut väri ei lähtenyt, mutta tyvestä lähti keinoväri ja vääjäämätön tyvikasvu pysyi luonnonvärisenä.



Colour B4 itsessäänhän ei sisällä mitään väripigmenttejä joten se ei voi värjätä tukkaa oranssiksi. Se ei myös vaalenna luonnonväriä. Onko sulla siinä tyvessä ollut pohjalla esim vaalennusta ja väri? Meinaan jos on molemmat, b4 vie vaalennukseen päälle tehdyn sävyn ja paljastaa vaalennustuloksen joka yleensä on keltainen tai oranssi.



Vierailija
2/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sulle viestistä, onko sulla ihan omakohtainen kokemusta samasta? Joo en aio värjätä nyt hetkeen kyllä ainakaan! Ostin värini Tampereen Stockmannista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla kerroilla tyvi jäi vähän oranssiksi mutta palautui kyllä. Jo aamulla oli muistaakseni ihan eri näköinen.



Kysyin ostopaikasta siksi, että olen tilannut omani netistä mutta haluaisin ostaa vielä yhden kaupan hyllyltä kun en jaksa odotella.

Vierailija
4/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalennustulos jonka päälle laitoin kampaajalla aivan liian tumman tuhkanvaalean. Mutta mieluummin odottelen tän oranssinvivahteen poistumista/ värjään jollain kevytsävyllä kuin taas katselen itseäni aivan liian tummassa hiusvärissä :).

Vierailija
5/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä värjää ennen kuin vähintään pari viikkoa on kulunut. Hiuksista tulee muuten yhtä tummat kuin ennen aloitusta.

Mistä ostit omasi?

Korkeintaa hapetteettoman suoravärin saa laittaa. Jos laitat mitään hapetteellista, edes kevytväriä, ennen kuin useiden pesujen aikana viimeisimmätkin keinovärimolekyylit on poistuneet hiuksista, värimolekyylit kiinnittyvät hiukseen uudestaan ja tulos voi todella olla värinpoistotuloksen kumoutuminen.

Eli jos se oranssi haittaa, kevyt suoraväri esim marketin Biozell ja/tai hopeashampoo on parhaat ensiavut.

Vierailija
6/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se alkaa oleen vielä oranssimpi :/ Mulla ei ole mitään hopeashampoita tai vastaavaa täällä kotona, voiko siihen laittaa mitään joka veis tätä oranssia pois kotikonstein? :((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ootte sen tarkalleen ottaen tilanneet? Linkki olis kiva.



Haluan eroon tästä mustanruskeasta väristä, jolla olen värjännyt vuosikausia. Joku keskiruskea olis kiva vaihteen vuoksi.

Vierailija
8/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotuksia? Huomenna pitäis kehdata mennä työpaikalle tää oranssihtava juuri päässä. Kyseessä siis ainoastaan tyven oranssi sävy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotuksia? Huomenna pitäis kehdata mennä työpaikalle tää oranssihtava juuri päässä. Kyseessä siis ainoastaan tyven oranssi sävy.

Onko sulla sellainen työ, että voisit olla joku huivi tai leveä panta päässä? Töistä tullessa käyt sitten ostamassa sen hopeashamppoon.

En tiedä auttaako mitään, mutta itse yrittäisin myös pestä hiuksia (syväpuhdistavalla) shamppoolla, jos se vaikka vähän kuluisi siitä.

Vierailija
10/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oon töissä hoitoalalla niin en kyllä tähän hätään löydä tarpeeks neutraalia vaihtoehtoa :/. Mutta jos joku haluaa vielä lisätä neuvoja / kokemuksia niin oon kiitollinen. Ehdottomasti huomenna ostan jotain millä tätä sais pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/27 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos värjään tuhkanvaalealla sävyllä 10.21 jonka pitäis nimenomaan värjätä punaisuus pois niin saan tukkani takaisin tummaksi? :(

Vierailija
12/27 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomiseksi... Kun siinä tosiaan ei edes varmaan ole mitään vaikka pitkillä pesuilla tai hoitoainehaudutuksilla pois saatava keinoväriä vaan tosiaan ihan paljas blondauksen lopputulos jossa omat punertavat väripigmentit on paljastuneet vaalentamalla.



Jos sitä tyveä ei ole kovin paljon niin voisi yrittää tupeerata tukkaa tyvestä ylös niin eriväri ei niin pahasti erotu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/27 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyväriä on senverran ettei tupeeraus auta mitään. Jos jollain on suositella ehdotonta nro1 oranssinpoistajaa noista erilaisista hopeashamppoista yms. niin olen kiitollinen niistä myös!

Vierailija
14/27 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos värjään tuhkanvaalealla sävyllä 10.21 jonka pitäis nimenomaan värjätä punaisuus pois niin saan tukkani takaisin tummaksi? :(

Minulle kävi ainakin kerran. Olin poistanut vuosia värjättyä mustaa, ja koska 10 cm latvoista jäi vähän tummemmaksi kuin muu tukka, päätin että värjään keskiruskealla tukanvärin tasaiseksi. Vaan kävi juuri niin kuin B4-pakkauksessa varoitettiin, koko pää palasi mustaksi/mustanruskeaksi. Jouduin sitten ostamaan uuden paketin B4:ää, poistamaan värin uudestaan, odottelemaan sisukkaasti kaksiväritukan kanssa pari viikkoa ja sitten vasta värjäämään.

Onhan toki pieni mahdollisuus että sä olisit saanut hiuksista siinä B4:n huuhtelukäsittelyissä kaikki keinovärit pois jolloin ei tapahtuisi tummenemista kun laitat hapetevärin. Se riippuu hiusten laadusta että kuinka hyvin ne on lähteneet pois niiden pitkien huuhtelujen aikana.

Jos se oranssi oikeasti on tosi kaamea, niin toki voit laittaa tuon tuhkanvaalean. Pahinta mitä voi tapahtua on että sulle palaa se hieman liian tumma sävy mitä yritit poistaa. Sen voit poistaa uudestaan vaikka viikonloppuna. Mulla ei ainakaan hiukset menneet yhtään miksikään noista samana päivänä tehdyistä B4 + keskiruskea + uusi B4 (Extra Strength) käsittelyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/27 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suoraan valon alla tukka on tosi oranssi tyvestä, mutta kauempana valosta ollessa siinä ei ole mitään oranssia. Eli voinko saada sen noilla "mömmöillä" kuriin ja taitettua kokonaan pois? Mömmöt siis hopeashampoo yms.

Vierailija
16/27 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyväriä on senverran ettei tupeeraus auta mitään. Jos jollain on suositella ehdotonta nro1 oranssinpoistajaa noista erilaisista hopeashamppoista yms. niin olen kiitollinen niistä myös!

hopeashampoo ei välttämättä riitä peittämään kokonaan. Silloin suosittelen suoraväriä. Esim. tämä Biozellin sävyte on hapetteeton ja voi laittaa vaikka heti: http://www.biozell.fi/intensiivisavytteet.html . Siitä sävy "Viileän vaalea" taittaisi varmaan aika tehokkaasti kellertävyyttä. Meilläpäin noita saa ainakin ihan Prismoista.

Hopeashampoista L'Orealin expert -sarjan SILVER Gloss Protection System on kokeilemistani tehokkaiin. Se on jopa niin tehokasta että oon onnistunut joskus värjäämään lattialaattojen saumat sinertäviksi sillä kun en heti huuhtonut pois niiltä. Sitä saa valitettavasti vain kampaamoista.

Vierailija
17/27 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suoraan valon alla tukka on tosi oranssi tyvestä, mutta kauempana valosta ollessa siinä ei ole mitään oranssia. Eli voinko saada sen noilla "mömmöillä" kuriin ja taitettua kokonaan pois? Mömmöt siis hopeashampoo yms.

eihän ne ihmiset sua katsele valo suoraan suunnattuna hiustyveesi... Varmin keino taittaa tuota pois on tosiaan intensiivisävyte ilman hapetetta nyt alkuun ja 2 viikon päästä voit laittaa jo normaalin kevyt- tai kestovärin joka peittää ihan taatusti.

Vierailija
18/27 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kertoa lisää mulle tosta intensiivisävytteestä? kun näyttää olevan käyttöohjeena että antaa vaikuttaa 3-30min joka jo pelkästään saa ihmettelemään että minkä aikaa kuuluisi pitää tässä oranssissa tukassa. Ja laitanko siis koko päähän vaikka oranssia ongelmaa ei ole muualla kuin tyvessä?

Vierailija
19/27 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kertoa lisää mulle tosta intensiivisävytteestä? kun näyttää olevan käyttöohjeena että antaa vaikuttaa 3-30min joka jo pelkästään saa ihmettelemään että minkä aikaa kuuluisi pitää tässä oranssissa tukassa. Ja laitanko siis koko päähän vaikka oranssia ongelmaa ei ole muualla kuin tyvessä?

Jos pystyt laittamaan pelkästään tyveen niin laita. Jos ei onnistu niin ei ole maailmanloppu, tuo lähtee 6-8 pesussa pois joten jos vähän lievästi "harmaantuu" ne muut osat niin vaikutus ei ole pitkäaikainen.

Ja kannattaa tosiaan siellä tyvessä pitää 30 min mieluiten, vaikutus on tehokkaampi mitä pidemmin pitää päässä. Tuo on niin vaalea sävy että mitään dramaattista värimuutosta se ei tee mutta vain taitaa pois kellertävyyttä.

Vierailija
20/27 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvä aine! poistaa kyllä värjätyn värin, mutta ei kaikkea yhdellä kertaa jos kerroksia monta.