Lue keskustelun säännöt.
Onko kellään ylimääräistä brio grow -syöttötuolia?
21.01.2013 |
Hei! Löytyisikö keneltäkään ylimääräistä brio grow -syöttötuolia, mielellään mustaa, mutta myös muita värejä voi ehdottaa!! Haluaisin niin kovasti ostaa sellaisen, mutta mistään ei löydy... Myykää nyt joku minulle sellainen!! :) Tai tietääkö kukaan, mistä sellaisen voisi löytää? Vastailkaa niinakoi@paju.oulu.fi
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hop...