Lue keskustelun säännöt.
Tervehtiminen!
12.01.2013 |
Tervehdittekö kaikkia työkavereitanne?Mulla yksi outo työkaveri,jokaa ei tervehdi.Mitään riitaa ei pitäisi olla.
Kommentit (4)
Ei kannata ottaa itseensä.
Minä ainakin tervehdin iloisesti työkavereita, naapureita, lasten kavereiden vanhempia jne..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tervehtiä pitää vaikka olisi jotain erimielisyyksiäkin. Käytöstapoja ei valitettavasti ole kaikilla.
Tervehdin aina iloisesti myös vihollisia:)!
Outo jos ei tervehdi. haista nyt jo vittu